Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sociokulturna demencija Zapada i njene žrtve

Komentari (103) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 05 avgust 2018 23:29
penzioner Cviko
Mislim da problem Zapada nije toliko demencija koliko su to informacije koje nas sve zatrpavaju. Kad ste zatrpani, da li možete da vidite sve ono što vam za tumačenje određenih pitanja treba? Normalno da ne možete. Ako su informacije nešto iz oblasti sa kojom se ne bavite ali ste u nju upali, vi ste u problemu. Još je gore ako pokažete nezainteresovanost za temu koja vas je dovela u problem. Tada vam se pripisuje demencija, možda bežanija od problema, itd. Rešavanje svakog pitanja zahteva VREME kojeg zbog mnoštva informacija imamo sve manje i manje. Naša sposobnost da upotrebimo indukciju, dedukciju, mat. nizove, skupove, algoritme, nazovite pristupe kako hoćete, itd. je sve sporija i sporija. Broj onih koji u ovom rešavanju problema su u poziciji da koriste računar, kako bi sustigli vreme je takođe mali pa ni od njih neće biti vajde. Ostaje nam da se služimo intuicijom(?) ili sa nečim što će nam doneti nove generacije, ako ih doživimo. Drugog načina da razumemo i tumačimo svet sada nemamo.
Preporuke:
7
7
2 ponedeljak, 06 avgust 2018 08:24
ko je žrtva?
Zanimljiv je jedan aspekt ovog teksta: "odrtavelost u fizičkom smislu, kao i moralna izopačenost" zapadnoevropskog društva i nemogućnost da u budućnosti garantuje isplate penzija.... Prema WHO (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_life_expectancy ), u “najgore/najslabije“ plasiranoj zapadnoevropskoj zemlji, Nemačkoj (24/201 zemalja), očekivana srednja dužina života žena (Ž) je 81 godina, a muškaraca (M) 78,7 godina. Starosna granica za penziju: od 65 godina. U fizički i moralno zdravoj i mladoj Fursovljevoj Rusiji (110/200 zemalja) očekivani srednji život Ž=70,5 g. (13% kraći), a M=64,7 g. (18% kraći). U toj istoj Rusiji se danas starosna granica za penziju muškaraca povećava sa 60 na 65 godina, tako da je tamo u opticaju vic (za prosečnog M): umesto rešenja za prvu penziju biće mu poslat mrtvački sanduk! Za Ž je situacija ružičastija – posle prve penzije u 60-j godini (ranije: 55-oj), moći će da ipak još uživaju 10 godina sa prosečnom penzijom od 14.000 rubalja (191€) mesečno.
Preporuke:
18
11
3 ponedeljak, 06 avgust 2018 12:00
teletabis
demografska dominacija starijih osoba na današnjem Zapadu nema presedana u istoriji, i stvara skoro nerazrešive probleme za zdravstvenu zaštitu i održavanje ravnoteže između onih koji rade i onih koji ne rade (ako se ovde doda opadanje rađanja, koje je povezano sa sitošću, hedonizmom, homoseksualizmom, hiperindividualizmom – kraće govoreći, sa socijalnim i polnim izopačenostima, onda je jasno – već najbliže generacije Evropljana uopšte neće imati zagarantovane penzije).


Jel ovaj piše o Srbiji?
Preporuke:
16
3
4 ponedeljak, 06 avgust 2018 13:43
milovan
Postovani,

Molim vas nadjite vremena i kadrove da prevodite cesce ruske tekstove pa i youtube,poput Valentina Katasonova,Mihaila Hazina,Glajzeva . . . pa i da
prenosite sta Hrvati misle,posle pet godina, o EU,popuut Kulica,Cavraka, . .- . .
Preporuke:
12
2
5 ponedeljak, 06 avgust 2018 14:08
Spiridon
Došlo poslednje vreme kada se ljudi kao drug gdin Fursov pozivaju na Špenglera i Propast zapada, a da pri tome očigledno nisu najbolje shvatili delo. No dobro, tako to uvek nekako završi kada se prvo napravi ram a onda posle u njega utrpava nekako slika ali strogo tako da se lepo uklopi u ono što je već unapred zadato kao linija vodilja.
Dakle bilo bi korektno na prvom mestu da drug gdin Fursov napiše neki tekst o Rusiji danas i da nam pojasni u čemu se to ona konkretno razlikuje od tog degenerisanog i trulog Zapada, jer koliko ja primećujem Zapad je globalna pojava, pa odatle i ti "zli" migranti tamo, a ne zbog neke misteriozne zavere kojoj je valjda koliko shvatam za cilj pregaziti Nemce, te ugušiti Evropljane migrantima iz Afrike i Azije.
Takođe na kraju, plašim se da će pre biti da ipak drug gdin Fursov, pati od onoga što je Tojnbi opisao kao utopijski substitut u kome se pokušava vratiti točak istorije metodom sanjanja u neko umišljeno Zlatno doba...
Preporuke:
12
15
6 ponedeljak, 06 avgust 2018 14:50
penzioner Cviko
Mišljenja sam da izraz "demencija" pripada psihologiji i psihijatriji. Upotreba ove reči u sociologiji ili bilo kojoj drugoj društvenoj nauci nema smisla. Bolji izraz jeste "zatrpanost informacijama" zbog čega se često puta ne možemo snaći na način koji bi odgovarao situaciji u kojoj smo. Što se tiče prošlosti, pitanje je da li je vaistinu bila takva kako nam to predstavljaju gospoda Istoričari. Zašto to rade? Zbog nečijeg interesa, ličnog interesa, nedovoljno informacija, nedostatka u tumačenju dovoljno informacija? Kažu "Istorija je učiteljica života". Ja bi dodao, da ako je iskrena!?
Preporuke:
3
3
7 ponedeljak, 06 avgust 2018 16:24
AgatonFonPetrović
@penzioner cviko
slažem se sa vašom konstatacijom o pretrpanosti informacijama i razumem sumnjičavost prema zvaničnim istorijama. međutim, to je postojalo oduvek a savremene tehnologije su to samo pojačale i ogolile. međutim, mislim da se nešto izgubilo a to je shvatanje da ako neko sebe smatra intelektualcem on mora da se izbori sa time. intelektualac mora da filtrira informacije, mora da pokuša da sam utvrdi šta se desilo nekada. to sve zahteva intelektualni rad i do pre nekoliko decenija to je bilo nešto sasvim uobičajeno i rasprostranjeno. danas smo prepravljeni intelektualcima koji to ne rade. imamo mnogo titularnih, a premalo pravih intelektualaca, onih koji svoj intelekt koriste za preispitivanje i analiziranje sveta oko sebe.
Preporuke:
11
0
8 ponedeljak, 06 avgust 2018 16:32
...uzgred
Kapitalizam, sa svim svojim prilagođavanjima opstaje, ne zbog visoke društvene nauke već zbog priliva novih ljudi i sa istoka Evrope. Njima nije stalo do filozofiranja, već do stabilnog poretka i plata .
Preporuke:
11
8
9 ponedeljak, 06 avgust 2018 17:12
Zvonko
Ovo je priča, gledište, o razvoju društva u evropskim državama, u poslednja dva veka. Uspon i pad. Analogija sa Rimskim carstvom, je samo upoređenje, ali dekadencija je očigledna. Tako sam shvatio ono o čemu autor piše ulazeći u dijalog sa samim sobom.
Polemike na članak, mislim da nisu dobre.
Uzgred, primedba prevodiocu je da se može reći sredinom 1930-tih godina. To je nonsens, reč je o jednoj godini. Kaže se: "Sredinom tridesetih godina dvadesetog veka".
Preporuke:
8
3
10 ponedeljak, 06 avgust 2018 19:02
Darko
O kakvom kulturnom propadanju zapada vi pričate. Pa to je oduvijek bio grabežljivi sistem tko će koga više opljačkati. To im i danas super ide, nema propadanja.

Tragično je samo što su se i Kina i Rusija navukle na taj sistem. Tko nam još preostaje kao uzor osim bivšeg socijalizma Jugoslavenskog tipa.
Preporuke:
6
11
11 ponedeljak, 06 avgust 2018 19:23
Spiridon
@ Zvonko

Ovo je priča, gledište, o razvoju društva u evropskim državama, u poslednja dva veka. Uspon i pad. Analogija sa Rimskim carstvom, je samo upoređenje, ali dekadencija je očigledna.
Polemike na članak, mislim da nisu dobre.


Analogija sa Rimskim carstvom je odavno izlizana i više mu dođe loše prepisivanje opštih mesta sa akcentom na Špenlgera, nego bilo kakvo autohtono gledište. Inače, da bi mogli da adkevatno sudite o članku druga gdina Andreja Iljiča Fusova, kao i onome što se piše u komentarima, potrebno vam je neko makar elementarno poznavanje nekih osnovnih stvari, ali koliko se meni čini Fusov i jeste pisao ovo za publiku koja ne zna previše. Takođe dekadencija je globalna pojava a ne usko ograničena na odvratni a truli Zapad i to je ono što je problem a ne pokazivanje prstom na migrante, sa propratnim izmišljanjem zavera i sanjanjem o čistoj, beloj i nadasve hrišćanskoj Evropi, koja avaj kao nestaje jer imaju ti neki zli ljudi koji to kao planski rade...
Preporuke:
7
9
12 ponedeljak, 06 avgust 2018 19:33
Spiridon
@ AgatonFonPetrović

intelektualac mora da filtrira informacije, mora da pokuša da sam utvrdi šta se desilo nekada. to sve zahteva intelektualni rad i do pre nekoliko decenija to je bilo nešto sasvim uobičajeno i rasprostranjeno. danas smo prepravljeni intelektualcima koji to ne rade. imamo mnogo titularnih, a premalo pravih intelektualaca, onih koji svoj intelekt koriste za preispitivanje i analiziranje sveta oko sebe.


Zemlja Srbija je država funkcionalno nepismenih kako sada tako i nekada, odnosno u istoj nikada u jednom trenutku nije bilo više od sto intelektualaca, a i to metodom gledanja kroz prste. To što je neko završio neki zanat u smislu da ima tu neku kao fakultetsku diplomu, sa pojmom intelektualca nema blage veze....
Preporuke:
11
7
13 ponedeljak, 06 avgust 2018 19:36
Ah
Dekadencija savremenog zapada je očigledna, problem je samo što kod nas ima isuviše vernika potrošačke zapadne nekulture koji ne žele da veruju u to a još veći što manjina drčnih lakeja itekako dobro živi od politike prodajući žvaku o "boljem životu sutra".
Rusi su i sami žrtve tog sindroma na mnogim poljima, ipak kao veliki narod imaju dovoljno onih i u domenu kulture pa i vlasti koji uviđaju kuda sve to vodi i predstavljaju kakvu takvu branu tim procesima. Kod nas takvih brana nema ni u tragovima i zato ubrzano propadamo.
Opozicija npr. ne primećuje da nije samo problem nametnuta diktatura jednog čoveka, već nametnuta diktatura potrošačke "misli" uvezene sa zapada koja razara ne samo duhovno i kulturno tkivo naroda nego i materijalnu osnovu i prirode i društva i to tempom daleko ubrzanijim od istog procesa i na samom zapadu.
Nama je zato potreban model odbrane od ovih destruktivnih procesa i plan oporavka van paradigme večite potrošnje i urušavanja i morala i društva i prirode oko nas.
Preporuke:
17
5
14 ponedeljak, 06 avgust 2018 21:27
brzi
Ovde neki konstatujete da je dekadencija preplavila zapad a zaboravljate ko so na zapadu, u velikoj večini, ponaša ko "pijani miljunar". Skorojeviči sa nekadašnjeg "istoka" među, poslovnom i opštom, elitom tvore največi dio dekadentne elite zapada. Ima i zapadnjaka među tom dekaddentnom elitom ali to su večinom "10. brača ili sestre" koji su umesto prava upravljanja generacije i generacije stvaranom i akumuliranom familjarnom imovinom dobili od familija miraz, koji je za prosečnog smrtnika enorman ( u nemalo slučajeva ide u stotine miljona eura, funta ili dolara) i bili suštinsko proterani iz familjarnog stabla jer su bili od strane familije prepoznati kao neupotrebljivi za vođenje familjarnih poslova u sledečoj generaciji.
Preporuke:
9
9
15 utorak, 07 avgust 2018 05:51
Spiridon
@ brzi

Ovde neki konstatujete da je dekadencija preplavila zapad a zaboravljate ko so na zapadu, u velikoj večini, ponaša ko "pijani miljunar"


Problem svih problema je što u zemlji Srbiji postoji pod jedan imaginarna slika Zapada a pod dva imaginarna slika Rusije, pa onda tako na tom trulom Zapadu je sve kao u ovom tekstu degenerisano, uz propratnu demaskulinizaciju i feminizaciju, gde cvetaju poroci i gej-parade, ali je valjda zato u majčici Rusiji sve horošo, narod skrušen, skroman, vredan i nadasve veran tradicionalnim porodičnim vrednostima i veri svojoj hrišćanskoj. U suštini, tj u stvarnosti stvari izgledaju potpuno drugačije, ali dobro koga briga za realnost i istinu, kada su snovi tako lepi i kada iz majčice pišu te potresne tekstove o zlim migrantima i beloj hrišćanskoj Evropi koju uništavaju ti neki kao zli ljudi...
Preporuke:
8
10
16 utorak, 07 avgust 2018 07:25
Spiridon
@ Ah
Dekadencija savremenog zapada je očigledna, problem je samo što kod nas ima isuviše vernika potrošačke zapadne nekulture koji ne žele da veruju u to a još veći što manjina drčnih lakeja itekako dobro živi od politike prodajući žvaku o "boljem životu sutra".
Rusi su i sami žrtve tog sindroma na mnogim poljima, ipak kao veliki narod imaju dovoljno onih i u domenu kulture pa i vlasti koji uviđaju kuda sve to vodi i predstavljaju kakvu takvu branu tim procesima.
Nama je zato potreban model odbrane od ovih destruktivnih procesa i plan oporavka van paradigme večite potrošnje i urušavanja i morala i društva i prirode oko nas
Vi da pretpostavljam vozite rusku Ladu, iz protesta nemate mobilni telefon, dok poučne i bogougodne ruske serije gledate na dobrom starom EI Niš televizoru, pa je l' da...?! Takođe ovo najavljivano rusko kopanje nafte po Arktiku je sve u skladu sa tom borbom protiv urušavanja prirode, pošto su valjda osveštali bušilicu, pa će onda Boga sa nebesa da oprosti...
Preporuke:
6
14
17 utorak, 07 avgust 2018 14:28
Vladimir M.
Cekao sam dugo da neko izbaci neko misljenje (da ne bude da se ja,minoran i besmislen,obracam najvecem)-dzaba,utekose svi.Ovaj tekst je opasan i sva ta prica o dekadencijama,Spengleru,Rimljanima (mozda je i tacna,verovatno nikada necu razumeti) vodi u diktaturu,agresiju...

Ako propadnu zapadnjaci zbog niskog nataliteta,homoseksualnosti,demuskulaturizma,feminizma,matrijarhata,JOS BOLJE PO RUSE (na stranu sto ni tamo nije bolje-globalizacija,potrosacka kultura je,ipak,na zapadu uticajnija),ali ovo je zamena imperijalizma,nemoralnog,prostackog drugim jos gorim imperijalizmom,militarizmom,neslobodom (sto je,cini se,vracanje u konzervativizam i pre Francuske revolucije,RATOVE ZA TERITORIJE,NASILJE).

Pa ta prica o aristokratiji,koja je iznad naroda,elitizam,borba protiv prosvetiteljstva (neke jednakosti,prava,slobode,makar i imaginarne)-OPASNO,MNOGO OPASNO.

DEMOKRATIJA,JEDNAKOST,KOMUNIZAM,ANTIMILITARIZAM- IDEJE PRE LJUDI
Preporuke:
1
12
18 utorak, 07 avgust 2018 14:43
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Ajde oladi čoveče, počinješ i sam da ličiš na one koji pljuju po zapadu, tako i ti imaš svoje predrasude o istoku i ponavljaš opšta mesta drugosrbijanaca o ladama i mobilnim telefonima i sličnim budalaštinama. Prvo, jesi li video novi tip lade, verujem da nisi, drugo,ni računare ni mobilne telefone ne bi imali da ih Kinezi ne proizvode, a ne bi ih imali ni na zapadu obzirom da njihovi kapitalisti sve češće proizvodnju sele tamo gde im je isplativije i radna snaga jeftinija.
Preporuke:
16
4
19 utorak, 07 avgust 2018 17:16
Ah
//ovo je zamena imperijalizma,nemoralnog,prostackog drugim jos gorim imperijalizmom,militarizmom,neslobodom (sto je,cini se,vracanje u konzervativizam i pre Francuske revolucije,RATOVE ZA TERITORIJE,NASILJE).

Vama nije očigledno dobro ili poznato Vladimire da su najveći ratovi i imperijalizam u Evropi procvetali baš zbog i posle francuske revolucije i Napoleonovih ratova bolje reći krvoprolića koja su usledila.
Ne treba se u stvari čuditi zašto su sledbenici komunističkih genocida uvek veličali francusku bezbožnu revoluciju i anarhiju, Napoleona (prethodnika Hitlera u mnogo čemu) i pokolje koji su usledili.

PS
G. Spiru i Điru ne vredi komentarisati, blagoutrobije ovih pripadnika zapadne Kabale će se zadovoljiti izgleda tek kada pojedu poslednju divlju svinju zbog svog najnovijeg mobilnog telefona.
Istok itekako ima svojih problema u slepom kopiranju zapadne destrukcije ali svakako (sem Kine) nije vodeća sila u današnjem razaranju socijalne i prirodne okoline.
Preporuke:
12
4
20 sreda, 08 avgust 2018 05:27
Spiridon
@ Arčibald Rajs

Prvo, jesi li video novi tip lade, verujem da nisi, drugo,ni računare ni mobilne telefone ne bi imali da ih Kinezi ne proizvode, a ne bi ih imali ni na zapadu obzirom da njihovi kapitalisti sve češće proizvodnju sele tamo gde im je isplativije i radna snaga jeftinija.


Pod jedan ne pljujem ja po Istoku, kažem ono šta jeste i kako jeste, te što sam video svojim očima, za razliku od obožavaoca Rusije koji sve o svemu znaju poznatom patriJotskom metodom snoviđenja, uz praćenje šarlatanskih vebsajtova. Pod dva Kinezi su trenutno jeftina radna snaga, koja usput i kopira sve to pa onda pravi jeftine bofl proizvode za sirotinju. Pod tri, mene samo fascinira licemerje ljudi kojima su puna usta Rusije i tastaturne borbe protiv potrošačkog društva, ali im sve to ne smeta da voze nemačka kola, imaju Samsung telefon i novi LG televizor. Pod četiri, video sam novu Ladu i neka zaista hvala, kupujem kola, telefone i televizore po kvalitetu a ne po političkim emocijama...
Preporuke:
5
8
21 sreda, 08 avgust 2018 05:43
Spiridon
@ Ah
Vama nije očigledno dobro ili poznato Vladimire da su najveći ratovi i imperijalizam u Evropi procvetali baš zbog i posle francuske revolucije i Napoleonovih ratova bolje reći krvoprolića koja su usledila.
Ne treba se u stvari čuditi zašto su sledbenici komunističkih genocida uvek veličali francusku bezbožnu revoluciju i anarhiju, Napoleona (prethodnika Hitlera u mnogo čemu) i pokolje koji su usledili.

Jeste sve je tako, do pre Francuske revolucije nikada nije bilo niti jednog jedinog rata, već je narod živeo sretno i berićetno Bogu se moleći, ali onda dođoše ti bezbožnici, koje je valjda neki Sorošev čukundeda organizovao, i svu tu divotu uništiše i upropastiše...

P.S. Spira je ogrezao u tom blagoutrobiju, avaj sve ste u pravu. Nego dajte recite mi, kako to vi konkretni sprovodite tu borbu protivu tog zla i kabale Zapada, sem tog čuvenog srBskog praznoslavlja po tastaturi i busanja u patriJotska a kao fol nepotrošačka prsa...?!!
Jao, jao, licimuri patriJotski...
Preporuke:
6
6
22 sreda, 08 avgust 2018 05:52
Spiridon
@ Vladimir M.

Cekao sam dugo da neko izbaci neko misljenje (da ne bude da se ja,minoran i besmislen,obracam najvecem)-dzaba,utekose svi.Ovaj tekst je opasan i sva ta prica o dekadencijama,Spengleru,Rimljanima (mozda je i tacna,verovatno nikada necu razumeti) vodi u diktaturu,agresiju..


Mmmmdaaa a oni tvoji maršal Tita i četres’ boljševičkih ‘ajduka su vodili u nešto sasvim drugo od diktature i agresije. Prema tome, dragi & mili moj crtice, alijas nemo, alijas Vladimire, nije problem u priči o dekadenciji a još manje čitanje Špenglera. Problem je kada se te priče dohvate bivši boljševički istoričari kao drug Fursov, pa onda kao i uvek u tim janjičarskim preumljenjima, odu u onu drugu patriJotsku krajnost, ali da se nisu odrekli staljinističkog jednoumlja u glavi...
Preporuke:
4
5
23 sreda, 08 avgust 2018 12:25
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Ti si jedan tipičan snob. Prvo, ruska lada ni po dizajnu a ni po kvalitetu ne zaostaje za vozilima sa zapada iz te klase. Drugo, sumnjam da si ikada bio u Rusiji, ja sam radio oko 5 godina, u Arhangelsku i Tjumenu i mogu reći da se tvoja percepcija zemlje koju su oblikovali CNN i BBC razlikuje od stvarnosti u Rusiji. Treće, Kineze malo poznaješ, govoriš o kulturi staroj hiljadama godina, dok su naši preci i preci zapadnjaka bili po kolibama u šumama i bili bez pisma, Kinezi su imali imperiju i kulturu. Danas Kinezi prodaju robu širom sveta i čak i na zapadu i kvalitet kineske robe na zapadu je neuporedivo bolji od kvaliteta robe koja se ovde prodaje, po onoj koliko para toliko i muzike. I na kraju, zapadna civilizacija jeste u opadanju, setimo se moći zapada 90-tih kada niko nije smeo da im se suprostavi da bi danas imali otvorene konkurente kao npr u Siriji. Promocija pederluka, razaranje porodice je ono što ih uništava a i nas koji se ložimo na taj degenerisani sistem.......
Preporuke:
10
2
24 sreda, 08 avgust 2018 12:34
Arčibald Rajs
NASTAVAK ...
Moj ujak živi u Kanpentrasu to je gradić na jugu Francuske, u gradu je dosta arapa, priča da policija i ne ulazi u određene delove grada, da si kao u Teheranu, npr priča oko zabrani burki da on viđa stalno zabrađene žene koje sa sobom vode čopor dece. E sad kada se jedna samoživa degenerisana kultura gde nema mnogo dece susretne sa jednom civilizacijom tako punom života i mladosti, rezultat na duge staze je jasan. Zapad je do 80-tih i imao taj asimilacioni uticaj, na nas balkanske snobove i danas ima, ali na muslimanski svet je taj uticaj minoran, ne kažem da ga nema ali je veoma slab, oni se razmnožavaju postaju većina i preziru bolesni sistem u čijem su sastavu, na suprotnoj strani imaju gejeve, žene koje jedva rađaju i ljude koji veruju samo u novac. Slažem se da Rusija ima slične probleme kao zapad ali za početrak su ih barem uočili, ako ne računamo degenerissanu Moskvu, unutrašnjost zemlje ima potencijala jer su jake porodične vrednosti, podrška natalitetu ima rezultata
Preporuke:
10
3
25 sreda, 08 avgust 2018 14:32
Spiridon
@ Arčibald Rajs

Ako je lada tako divna a ti je kupi niko ti brate mili ne brani, a mene pusti da kupujem ono što i ostatak sveta, tj ono što zaista valja. Tako da svega ti prestani tako tipično a patriJotski da gledaš Rusiju i Kinu i sve odatle dolazi kroz ružičaste naočari a sve sa Zapada kao nešto najgore, jer to je tako licemerno da ne može biti licemernije. U Rusiji sam bio, hvala na pitanju, tako da jako dobro znam o čemu pričam, kao što i gledam iste Ruse svugde okolo po svetu, pošto ih je izuzetno lako prepoznati ako ni po čemu drugom a ono po bahato/nevaspitanom ponašanju. Evo pre nekoliko dana na jednom aerodromu Rus je hteo da se pobije sa obezbeđenjem koje nije htelo da ga pusti preko reda, pošto se on negde malo napio pa kasnio na avion, i takvih primera sam video ne jedan, već milion i jedan u proteklih nekoliko godina. Inače neki moji poznanici Rusi koji žive u Nemačkoj su hteli da crknu od smeha, kada sam im rekao za srBsku opsesiju sa Ladama, ali dobro šta oni znaju...
Preporuke:
4
10
26 sreda, 08 avgust 2018 14:33
Spiridon
@ Arčibald Rajs Što se tiče te priče o kineskoj kulturi, kada vi patriJote naše nasušne, i to svi koliko vas ovde ima, budete znali o ruskoj, kineskoj, arapskoj i svim ostalim neZapadnim kulturama, samo pola od onoga što sam ja već zaboravio, moći ćemo da krenemo dalje u tu konverzaciju ALI mi ovde ne pričamo o kulturi već o životu običnog čoveka, onome što on sebi može da priušti, kvalitetu toga što kupuje, te njegovima pravima i načinu na koji se njegova država odnosi prema njemu na Zapadu u odnosu na Rusiju ili Kinu. Što se tiče priče tvog ujaka i njegovog zlopaćenja, sve što imam da kažem je po hiljaditi put to, da nisu prvo Francuzi otišli da ubijaju i otimaju po Africi i Bliskom istoku, ne bi danas isti ti ljudi došli kod njih. Nisu oni tamo što ih je neko poslao, nego zato što žele da žive normalan život, a takva priča je inače najgori mogući rasizam u kome se na neke ljude samo zato što nisu beli i hrišćani gleda kao na nižu rasu, ali dobro šta očekivati od patriJote...
Preporuke:
5
9
27 sreda, 08 avgust 2018 20:52
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Teško da ti bilo šta znaš, barem ne toliko koliko se hvališ. Prvo nauči da Ladu Rusi izvoze i u Nemačku, drugo, većina aparata o kojima pričaš se u celini ili veći deo komponenti proizvodi u Kini. Ovde čovek jasno govori o propasti zapadne civilizacije koja propada pre svega demografski dok njeno mesto polako popunjava vitalni islam. Možeš da pričaš ovde bajke ali svima je jasno da će zapadnjaka biti sve manje a muslimana na tlu Evrope sve više. Ustvari tebe zanima samo ovaj trenutak u kome živiš a ne trenuci u kojima će odrastati tvoji potomci, sa tog stanovišta EU je super mesto poput Pompeje neposredno pre erupcije vulkana.
Preporuke:
7
1
28 sreda, 08 avgust 2018 21:11
Nefeli
Prateći komentare na ovaj odličan tekst, teško da sam naišla na toliko osporavanja kritika , pa i u potpunosti odbacivanih,iako su, po meni, bile odlične.Ali, osnovni cilj autora je bio da prikaže hronološki i skraćeno pregled događaja od grčko rimske civilizacije , do danas. On je to odlično uradio, nabacujući ono najvažnije.Podseća nas da je 1990 go. izašla knjiga "Kraj progresa", onda " Kraj budućnosti" obe sa opominjućim naslovima i jednom rečenicom, da društvo koje je izgubilo veru u sposobnost za progres, ranije odlazi u istoriju .Mi upravo prisustvujeo jednom takvom činu i dobro je što nas ovaj izuzetan tekst podseća na to.A propast ne dolazi odjednom, primiče se kao starost ili podmukla bolest, kada mi odjednom shvatimo da je to tu.Društvo, celokupno, utonulo je u svaku vrstu izopačenosti, koja e dostigla takve razmere, da se čest upitam da li je sve to tako ili su to izmišljotine.Ponestaje mi mesta, ali moram da kažem da su komentari izuzetni i sa zadovoljstvom
Preporuke:
10
0
29 sreda, 08 avgust 2018 22:54
AgatonFonPetrović
@Spiridon
Kada napište ovako nešto to pre svega govori o vama a ne o Srbiji.
Preporuke:
5
1
30 četvrtak, 09 avgust 2018 07:24
Spiridon
@ Arčibald Rajs
Teško da ti bilo šta znaš, barem ne toliko koliko se hvališ. Prvo nauči da Ladu Rusi izvoze i u Nemačku, drugo, većina aparata o kojima pričaš se u celini ili veći deo komponenti proizvodi u Kini.

Nagledao sam se i to upravo ovde tog vašeg patriJotskog (ne)znanja na te neke teme, u kome se sve svodi na neka opšta, toliko puta prežvakana boc boc zlatne viljuške mesta, te ostale popularne bajke i slične bakrače, da mi je ostalo samo od nemoći da se smejem svemu tome. Tako da problem svih problema sa vama patriJotama je što ste u suštini bili i ostali produkt upravo tog istog Zapada i njegove civilizacije, samo posmatrano iz gejačko-balkanskog rakursa u kome se onda Zapadu tako tipično pridodaju skoro pa polubožanske moći. Pa se onda vi i vaša braća blizanci zvani graDŽaneri drugosrbijanci delite na one koji u Zapadu vide sve zlo ovog sveta, tj sve dobro što postoji...
P.S. Proizvodi se tamo gde ima jeftine polurobovske radne snage, koja spava po fabrikama
Preporuke:
3
6
31 četvrtak, 09 avgust 2018 07:37
Spiridon
@ Arčibald Rajs

Inače čisto da ne ostane nedorečeno, to da je Zapad ušao u terminalnu fazu vidi svako ko ima dva grama mozga u glavi, samo se onda postavlja pitanje a što se vi patriJote koji isti Zapad mrzite iz dna napaćene vam srBske duše, onda toliko potresate oko toga. Mislim čemu ta kuknjava oko migranata i plakanje za belom hrišćanskom Evropom, kada bi iz vaše i ruske perspektive to trebalo da bude povod za slavlje a ne za svakidašnju jadikovku. Međutim, kao što već rekoh problem je u tome što ste vi produkt istog tog Zapada, samo u gejačko-balkanskoj verziji, pa se onda upravo sa te strane palite na gurku, jer vam preko njihovih šarlatanskih, Aleks DŽouns i ostali lovci na izgubljene zavere, sajtova, stižu te tragikomične rasističko&crnokošuljaške priče za malu decu.
Takođe na kraju, nije problem što je Zapad tu gde jeste, problem je što je on zahvaljujući svojoj moći u proteklih par vekova, postao globalno (sve)prisutan, pa su tako dekadencija i raspad Zapada, globalna kategorija...
Preporuke:
3
5
32 četvrtak, 09 avgust 2018 08:38
Spiridon
@ AgatonFonPetrović

Kada napište ovako nešto to pre svega govori o vama a ne o Srbiji.


Jeste sve je tako poštovani Agatone, ja sam zloban i nisam drugosrbijanac, već sam isti na kub tzv osmosrbijanac i sve što ja ovde pišem su gnusne izmišljotine iz soroševske kuhinje. Međutim ako ja sve to lažem, kako onda da Srbija izgleda kao musava prćija u kome isti taj prepametni narod, gde sve prosto vrvi od intelktualaca glasa rukama i nogama šest godina psihotičnog Baron Minahauzen Vođu i gde naslovne strane dnevne štampe izgledaju upravo ovako
http://www.nspm.rs/hronika/naslovne-strane-srpske-stampe-9.-avgusta-2018.-godine.html
Dok su najpopularniji programi na teveju Zadruge, Parovi i Farme, uz neizbežno lagani potpuri kulovskih pesmica koje pevaju kojekakve GRANDiozne zvezde i zvezdice...!?!
Mislim, da i to nije neka grandiozna zavera, sve nam to sa Zapada poturili, samo zato što nas mrze i što hoće da nas upropaste...
Preporuke:
4
2
33 četvrtak, 09 avgust 2018 09:18
Spiridon
@ Nefeli
Prateći komentare na ovaj odličan tekst, teško da sam naišla na toliko osporavanja kritika , pa i u potpunosti odbacivanih,iako su, po meni, bile odlične.Ali, osnovni cilj autora je bio da prikaže hronološki i skraćeno pregled događaja od grčko rimske civilizacije , do danas. On je to odlično uradio, nabacujući ono najvažnije.

Mmmdaaa, znači u celokupnoj ljudskoj istoriji postojali su Rim nekada i Zapad 20-21 veka...!?! Jeste i to što kažete, sve ovo drugo su neki divljaci a i ono između nije uopšte bitno, nego Rim pa 20. vek i koga zanima bilo šta drugo. Mada kada nešto bolje razmislim, hvala vam najlepše na komentaru, jer samo dokazujete moju teoriju o patriJotama kao produktu Zapadu samo u vašarskom izvođenju. Evo sutra da se pojavi Žika Obrektović i da napiše u celini i celosti kako je Zapad loš i kako je razvrat jedan tamo, svi vi ovde bi pisali kako ništa pametnije skoro niste pročitali.
Mada šta se i ja tu čudim, jer prema svecu i tropar što-no-se-kaže...
Preporuke:
3
7
34 četvrtak, 09 avgust 2018 10:21
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Prvo, ja ne mrzim zapad već neoliberalnu zapadnu elitu, postoje zapadnjaci koji su svesni svoje hrišćanske prošlosti i ne odriču je se, oni koji se bore za Evropu slobodnih nacija, to su pokreti poput Nacionalnog fronta, Alternative za Nemačku i sličnih koji žele slobodnu Evropu a ne Evropu na američkoj uzici. Znam da ćeš sad početi neoliberalne pričice kako su to desničari, neonacisti, fašisti i slične budalaštine.
Preporuke:
6
0
35 četvrtak, 09 avgust 2018 11:19
Nefeli
/za Spiridona/ Dala sam vam plus, iako se ni sa čime ne slažem, ali to je samo zbog vaše upornosti da svima kontrirate/sic/ A sada moj odgovor. Gde vi to videste da sam napisala da su postojale civilizacije samo Grčke i Rima? Nigde! Ja sam se samo osvrnula na odličan tekst i to komentirala..A sada, budite ljubazni pa mi objasnite šta vam znači"samo dokazujete moju teoriju o patriJotama kao produktu Zapadu samo u vašarskom izvođenju."? I kažite mi gde to napisah da je razvrat samo na zapadu, mada kad pogledamo, sve loše, u zadnje vreme, došlo je odatle. Pa, molim vas, gde su otvoreni bordeli za upražnjavanje seksa sa životinjama?Pa gde su otvoreni bordeli sa maloletnicima, za pedofile? Pa tamo. Mislim da je zapad do zla Boga /tu ne mislim na običan narod, već tkzv"elitu" , mada je ja kao takvu ne priznajem/ razvratan, degenerisan, kao produkt
globalizma. I na kraju, šta vam znači ono, prema svecu i tropar i ko je svetac , a ko tropar?!
Preporuke:
10
1
36 četvrtak, 09 avgust 2018 13:46
Spiridon
@ Arčibald Rajs
Prvo, ja ne mrzim zapad već neoliberalnu zapadnu elitu, postoje zapadnjaci koji su svesni svoje hrišćanske prošlosti i ne odriču je se, oni koji se bore za Evropu slobodnih nacija, to su pokreti poput Nacionalnog fronta, Alternative za Nemačku i sličnih koji žele slobodnu Evropu a ne Evropu na američkoj uzici. Znam da ćeš sad početi neoliberalne pričice kako su to desničari, neonacisti, fašisti i slične budalaštine

Kao što već rekoh, samo čovek da se smeje od muke kada čita te bisere mudrosti i frljanje sa izrazima. Dakle, da pogađam kako si za pojam neoliberalno čuo ili bolje reći pročitao, na nekom od tih šarlatansko-sveznajućih sajtova pa ga onda kao i oni upotrebljavaš u potpuno zasmejavajućem kontekstu gde mu to valjda dođe nekakvo političko opredeljenje na kontra strani od tih tvojih crnokošuljaša. Elem, neoliberalizam ti je patriJotiću nešto što ima isključivo veze sa ekonomijom, da ti sada ne držim predavanje koje bi krenulo od Hajeka preko Fridmana...
Preporuke:
3
6
37 četvrtak, 09 avgust 2018 13:48
Spiridon
@ Arčibald Rajs

Prema tome, srBski patriJotizam je tipičan otpadak Zapada u kome se, između ostalog, a sve pod uticajem internet gasiranja onda utopijski sanjari o nekom Zlatnom dobu, Evropa bela kao Arijelom da je oprana, nacionalne države i tako te bajke za decu do dvanaest godinica.
Mmmmdaaa, znači kada je tvoj ujka otišao u Francusku da vozi Peugeot limuzinu, to je znači za svaku pohvalu a kada dođe neka druga sirotinja makar i CitroJena da vozika tamo, e onda jaoooo šta nam rade nesoji jedni. Jes, tvog ujku su dočekivali verovatno Francuzi sa sve cvećem kada je dolazio, mislim koliko im je bilo drago što je i on došao međ nji' tamo.
Elem, sticajem okolnosti redovno posećujem Nemačku, u kojoj sam inače za sve ove godine uspeo da vidim jednu jedinu Ladu i to Samaru, ali sam zato upoznao dosta onih koji su za kod patriJota popularnu AfD. Obično ta priča završi tako, što mi isti ponosno pokazuju slike očeva i dedova na Istočnom frontu... Divni ljudi, milina ih slušati...
Preporuke:
4
6
38 četvrtak, 09 avgust 2018 14:05
Spiridon
@ Arčibald RajsInače, kada posmatra čovek sa strane celu tu srBsko patriJotsku scenu, kao da gleda lutke na koncu koje nemaju uopšte svoju volju, niti bilo kakvo političko uverenje, jer šta god ja da pročitam ili čujem negde na Zapadu, isto to ali bukvalno od reči do reči ćete svi vi ali kao po komandi da ovde ponavljate samo mesec i po dana posle toga, sa svim tim Evropa nacija, elita zla a država duboka, Ali Soroš i njegovijeh četres neoliberalnih 'ajduka, a da pri tome, da komedija bude potpuna, niste u stanju da većinu datih pojmova opišete svojim rečima a van konteksta u kome vam je predstavljen, tamo gde ste tu pamet kupili sistemom internet obrazovanja....
Preporuke:
1
4
39 četvrtak, 09 avgust 2018 14:05
Vladimir M.
Ala ste se raspisali,cika Spiridone (tako se povremeno sami oslovljavate)-samo jedna dilemica/potpitanje:

Spengler je uvazavao Rusiju (to je najvaznije pitanje-nije on kao Hitler,iako je umeo da ga pohvali i jos vise kritikuje),ali kako bi desnicar mogao da razgranici posede/prostore i kaze sebi,tamo nije moje ! Nemoguce,vuklo bi ga nesto,odnosno onaj stav da je on,drzava,vredniji od ostalih,njegova civilizacija za koju se treba boriti.Ma oni najvise (desnicari,patriote,pa evo sada za oko Kosova,pa vi ste se hvalili precima-ratnicima) preziru pacifizam-za njih je to kukavicluk,izdaja,najcrnja osobina.

Cudi me za to da on bude vas izbor-ne verujem da je ostale narode (mislim da je upotrebljavao rasisticke termini-mada su u to vreme svi) cenio/postovao.
Preporuke:
3
0
40 četvrtak, 09 avgust 2018 14:28
Aurora( Spiridon)
Spiridone, nesrećno ljudsko biće, skratite se, zar ne vidite da ste proTiv svih, bilo kako da misle?Zašto prvo svoj jd ne analizirate, da vidite gde je početak i gde može da bude kraj? Da, pokajte se, idite u crkvu, molite se Bogu za sve svoje nataložene grehe i tražite oproštaj. Daće vam se, jEr Isus KAŽE , KUCAJ I OTVORIĆE TI SE, DAJ I DAĆE TI SE... BOŽIJE SRCE JE UNIVERZUM, OGROMNO, SASLUŠAĆE TE , DAĆE TI MIR I SPOKOJSTVO. TO TI I JA ŽELIM, JER KOD TEBE JE TOLIKO NAGOMILANOG ZLA, DA JE JEDINO TO ISKUPLJENJE.
Preporuke:
6
3
41 četvrtak, 09 avgust 2018 14:31
Spiridon
@ Nefeli
Gde vi to videste da sam napisala da su postojale civilizacije samo Grčke i Rima? Nigde!

Ma šta kažete,znači nigde...
Ali, osnovni cilj autora je bio da prikaže hronološki i skraćeno pregled događaja od grčko rimske civilizacije , do danas.

Dakle pod jedan, Fursov nigde ne pominje staru Grčku, već jedino i samo pod uticajem Špenglera priča o poznom Rimu, koga upoređuje sa Zapadom danas, ali je od te njegove prepisivačko-crnokošuljaške papazjanije, prepune zasmejavajućih momenata, kao onaj da je opšte poznata i lako dokaziva činjenica o očuvanju antičke misli i grčke filozofije u arapskom svetu nekakva lažna šema, u vašem viđenju to ispala ako shvatam istorija ljudskoga roda sa skraćenim pregledom događaja od stare Grčke do današnjih dana.
Prema tome, kao što rekoh, tipičan produkt Zapada u vašarskom izvođenju, za koje postoji samo Zapad i njegova istorija a sve ovo drugo su neki divljaci i vi čak niste u stanju da primetite, kako to nesvesno radite...
Preporuke:
4
8
42 četvrtak, 09 avgust 2018 14:43
Spiridon
@ Nefeli

Inače potpuno neverovatno, kako niko od vas oduševljenih ovim tekstom nije primetio neverovatan gaf koga je napravio Fursov u tekstu, kada je napisao ovo
Rim je nabubrio od ,,rulje“ iz pograničnih oblasti imperije, koja je u svojstvu ,,lonca za pretapanje“ postala ,,hranljiva podloga“ za rasprostiranje Rimu tuđih afričkih i azijskih kultova.

Evo može i nagradno pitanje... Kako se zvao jedan od tih afričko-azijskih kultova, kako ih Fursov naziva, a koji dolazi sa područja Bliskog istoka u pozni Rim...?!! Prvo slovo je H, čisto da vam pomognem...
O onom tragikomičnom nastavku te priče, kako isto tako i u Evropu danas, kao i u pozni Rim nekada stižu ti isti njoj strani kultovi tipa islama, zaista ne bih, pošto je tovariš Fursov verovatno prošao pod stare dane taj jedan ubrzani kurs patriJotizma i pravoslavlja u kome mu nisu objasnili šta su to tačno tzv Abrahamske religije, koje potiču od istog korena....
Preporuke:
4
9
43 četvrtak, 09 avgust 2018 15:03
Spiridon
@ Nefili
Mislim da je zapad do zla Boga /tu ne mislim na običan narod, već tkzv"elitu" , mada je ja kao takvu ne priznajem/ razvratan, degenerisan, kao produkt globalizma. I na kraju, šta vam znači ono, prema svecu i tropar i ko je svetac , a ko tropar?!
Dakle, pohađala se vidim internet večernja škola, pa smo tamo izgleda mi naučili te popularne izraze tipa globalizam i elita, dok se "zli" Zapad video da pretpostavim strogo na razglednicama.
Elem, tu dolazimo do sveca i tropara. Naime na tom istom degenerisanom Zapadu se ta ista globalističko elitna priča, obično prodaje najneobrazovanijem sloju stanovništva, koji živi negde na margini i onda mu ti šarlatani prodaju babaroge o zlim globalistima. Vidite, sa upravo tog istog šarla-la-la izvora i srBske patriJote kupuju svoju pamet, pa je tako prema svecu i tropar, ili ti u prevodu kada odete na vašar, slabo da će vam neko recitovati Crnjanskog ali zato Ceca samo bije ispod šatre, svetac-tropar metodom!? Shvatate, sada...
Preporuke:
3
9
44 četvrtak, 09 avgust 2018 15:38
Vladimir M.
Koren Abrahamove religije.....Mada je i Frojd (kao ateista,Jevrejstva se nije nikada odrekao) analizirao i dalje i monoteizam doveo u vezu sa Ehnatonom,egipatskim faraonom.

ON JE BIO DOBAR VLADAR,RAZVIJAO UMETNOST.I U OVO DANAS DOBA BIO BI AVANGARDAN.OPTUZIVAN JE ZA DEKADENCIJU,PROPAST I BRZO ZABORAVLJEN.Rascistio je prvi sa bogovima,a film o odnosu Junga i ucitelja je dodirnuo tu temu.

Hriscani su optuzivani od pagana i od nacista (koji su opet zbog takvih " korena prve religije " krivicu trazili u samo jednom smeru).Pored nacista,jos neki su zbog porekla Hrista povezivali taj narod sa hriscanstvom,kao neko podmetanje.Odbijanjem da ratuju,doprineli su propasti Rima.Mnogi ce ih optuzivati (pa i danasnji " hriscani " ),ali su ispravno,pravedno postupali.

Postoji misao da ako vas teraju iz jednog grada,bezite u drugi i nije zivot dat da bi ga uludo vratili.Iz nekih drugih razloga je i papa poredio komuniste i hriscane (to je mnogima potvrdilo zaveru samo,na zalost).
Preporuke:
1
0
45 četvrtak, 09 avgust 2018 15:44
Spiridon
Aurora( Spiridon)

Spiridone, nesrećno ljudsko biće, skratite se, zar ne vidite da ste proTiv svih, bilo kako da misle?Zašto prvo svoj jd ne analizirate, da vidite gde je početak i gde može da bude kraj? Da, pokajte se, idite u crkvu, molite se Bogu za sve svoje nataložene grehe i tražite oproštaj.


Slabo nešto ovde primećujem kod svojih sagovornika ono što se može nazvati mišljenjem a te priče o pokajanju ostavljam vama novokomponovanim vernicima, što ste tek relativno skoro saznali da nema samo drug Tita na Dedinju, već da ima i Boga na nebesima, pa onda u tom novostečenom žaru ceo univerzum posmatrate kroz tu priču. Ne znam samo od čega da krenem kada budem išao na pokajanje, da li od onoga da ne treba mrzeti ljude samo zato što nisu iste vere, ili od toga da se ne treba zalagati za belu rasno čistu Evropu...?!
Preporuke:
4
5
46 četvrtak, 09 avgust 2018 16:01
Spiridon
@ Vladimir M.

Čudi me za to da on bude vas izbor-ne verujem da je ostale narode (mislim da je upotrebljavao rasisticke termini-mada su u to vreme svi) cenio/postovao.

Špengler se u Propasti Zapada nije bavio posedima i prostorima, niti bilo čime što ima veze sa pojmom desni ili levi, već isključivo time kako se određena kultura rađa, raste i razvija do svog konačnog pada i nestajanja u civilizaciji koju je sama sa napravila. Za Špenglera je Zapad već tada, bio odavno mrtav zato što je njegova kultura bila jalova i mrtva, odnosno ma šta tovariš Fursov pričao o nekakvom Zlatnom 19. veku kapitalizma, za Špenglera je sam kapitalizam već bio znak da je Zapad mrtav ili bolje reći da ide ka svojoj neumitnoj propasti. Prema tome zabole mene briga koga je Špengler poštovao i koja su bila njegova politička uverenja, kao što me ista ne interesuju kada čitam Deleza, Adornoa, Hajdegera, Sloterdijka ili Baumana, i to da li su jedni levo a drugi na ovom spisku a drugi opet desno...
Preporuke:
4
2
47 četvrtak, 09 avgust 2018 16:18
Spiridon
@ Vladimir M.

Ma oni najvise (desnicari,patriote,pa evo sada za oko Kosova,pa vi ste se hvalili precima-ratnicima) preziru pacifizam-za njih je to kukavicluk,izdaja,najcrnja osobina.


Kako da ti objasnim, nije moj askurđel išao u Tursku, nego su Turci bili kod njega na njegovoj zemlji i njegovom kućnom pragu, a da ih niko nije zvao u goste. Isto važi i za Bugare i Švabe u 1. Svetskom, tj Hitlera i njegove malo posle toga. Kakve to veze ima sa pacifizmom, to valjda samo ti znaš...
Preporuke:
4
2
48 četvrtak, 09 avgust 2018 17:00
Nefeli
/za Spiridona/ Spiridone, Spiridone, šta ću ja sa vama, kažite mi? Opet vam dajem plus, a i ne znam zašto? verovatno iz srpskog inata, koga, verovatno, nisam ni svesna!A možda i zbog ove vaše rečenice" slabo da će vam neko recitovati Crnjanskog ali zato Ceca samo bije ispod šatre, svetac-tropar metodom!? Shvatate, sada..." A zaboravili ste Brenu i Karleušu!? eto jedne zamerke! Da, ali dosta sa tim inaćenjem, vide ljudi da ste obrazovani, pametni, ,filozofski nastrojeni, ali ,Boga mi i dosta cinični! Hajde, budite kavaljer, što ne odgovara globalistima, a ja sam protiv njih, pa popustite malo, mada nema gde, jer sam u pravu.Davno je prošlo podne, dan se već primiče svome kraju, a vi još uvek terate inat, mada mislim da ste u privatnom razgovoru vrlo zanimljivi, kako mi se čini.
Preporuke:
8
1
49 četvrtak, 09 avgust 2018 17:32
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Čika spiro, samo bez nervoze. Prvo neoliberalni kapitalizam jeste ekonomski termin ali ne znam kako to da iz tolikog znanja koje nabijaš na nos nama ubogima nisi shvatio da su politika i ekonomija veoma povezani. I kapitalizam je uopšteno gledano kao i neoliberalni kapitalizam ekonomski termin pa je bio suština onoga što je razdvajalo dva bloka u hladnom ratu. A sad malo o mom ujaku, obzirom da si ga pomenuo, nema on ništa protiv muslimana, samo je govorio o sudbini Evrope kao čovek koji vidi stvari iz prve ruke, kao neposredni svedok, čovek je samo rekao da oni imaju svoju kulturu i nemaju nameru da dozvole asimilaciju niti ih briga za francuske zakone (naravno tamo gde su većina), čak je govorio to sa simpatijama imajući u vidu koliko su naši ljudi nesposobni da sačuvaju svoj identitet. Inače on nije primljen kao i mnogi u Francusku jer su Francuzi humani već im je pre 40 godina trebala radna snaga. On je sazidao kuću u Srbiji i čim uskoro ode u penziju vraća se u Srbiju.
Preporuke:
8
0
50 četvrtak, 09 avgust 2018 17:38
Arčibald Rajs
NASTAVAK ...
A obzirom da si se uhvatio za rusku ladu ja ne govorim o ladi samari već nećeš verovati Rusi su odavno prevazišli taj model, govorim npr o Ladi vesta cross sedan i sličnim modelima https://www.cgauto.me/zanimljivosti/item/7901-lada-vesta-cross-crossover-limuzina
Preporuke:
6
1
51 četvrtak, 09 avgust 2018 19:08
Spiridon
@ Arčibald Rajs
Prvo neoliberalni kapitalizam jeste ekonomski termin ali ne znam kako to da iz tolikog znanja koje nabijaš na nos nama ubogima nisi shvatio da su politika i ekonomija veoma povezani.
Tragikomično je koliko vi ali ni o čemu bukvalno ništa ne znate. Dakle onaj veselnik Faradž kome ste svi ovde zbog Bregzita pljeskali je tipičan neoliberal, samo su vama to zaboravili da objasne, kao i Donald Tramp kome su se ovde junačke pesme pevale, sa time da on želi priču da vrati četrdeset godina u nazad u vreme neoliberalne ikone Regana. Svi do jednoga, moji poznanici glasači AfD u Nemačkoj, ortodoksni neoliberali koji smatraju da njihova država od njihovog poreza daje migrantima da mogu da sede i džabalebare. Sve u svemu, svi ti vaši bela hrišćanska Evropa su svi neoliberali, tj mala država, nema socijalnih davanja, mali porezi, čist kapitalizam, što i jeste srž tog modela a ne Soroš i ti kao globalisti!?
E tugo moja, koliko vi ali neke najosnovnije stvari ne razumete...
Preporuke:
3
5
52 četvrtak, 09 avgust 2018 19:17
Spiridon
@ Vladimir M.


Koren Abrahamove religije.....Mada je i Frojd (kao ateista,Jevrejstva se nije nikada odrekao) analizirao i dalje i monoteizam doveo u vezu sa Ehnatonom,egipatskim faraonom.


Sedi dole jedan, koren sve tri religije tj judaizma, islama i hrišćanstva ti jedan te isti, jer sve u sebi, između ostalog sadrže tu čuvenu priču o Abrahamu-Avramu-Ibrahimu kome je Bog rekao da žrtvuje svog sina. Evo sada će ti za dve nedelje drugi najveći islamski praznik Kurban Bajram koji ujedno i označava početak jednog od pet stubova islama tj hadža u Meku, koji se slavi u pomen na tu priču iz Starog zaveta, koja postoji u sve tri religije.
U prevodu sve tri religije u sebi imaju inkorporiranu semitsku istoriju i način na koji oni vide Boga i univerzum, pa tako tovariš Fursov kada priča o islamu koji je stran Evropi, zaboravlja i hrišćanstvo koje je potpuno istog neevropskog korena...
Preporuke:
3
5
53 četvrtak, 09 avgust 2018 20:10
Spiridon
@ Arčibald Rajs

A obzirom da si se uhvatio za rusku ladu ja ne govorim o ladi samari već nećeš verovati Rusi su odavno prevazišli taj model, govorim npr o Ladi vesta cross sedan i sličnim modelima https://www.cgauto.me/zanimljivosti/item/7901-lada-vesta-cross-crossover-limuzina


Rekoh, da sam za sve ove godine koliko posećujem Nemačku na redovnom nivou video jednu jedinu narandžastu Ladu Samaru i to je sve, pošto ti reče da se Rusi ubiše od izvoza Lada za Nemačku. Nije Nemac toliko glup, da pored toliko svojih kola koja su osamnaest puta bolja, baca pare na te Vesta trt mrt kršine koje mi ovde sa ponosom pokazuješ, valjda da ostanem u neverici, koliko je to ružno pa još loše iskopirana Honda Siti.
Bez ljutnje ali to videlo dobrih kola nije ali ni prošlo pored istih. Mada očekujem da u zemlji Srbiji nađu svoje kupce, koji će to da kupe i onda samo da veselo cokću a posebno ako je neka džabalesku varijanta...
Preporuke:
3
4
54 četvrtak, 09 avgust 2018 21:19
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Ma tu si ti da nas prosvetiš, u svojim pričama deluješ kao intelektualna gromada. Šalu na stranu, nikad nisam voleo prepotentnost i omalovažavanje sagovornika, ali u tvom slučaju počinje da deluje čak simpatično, valjda je ovo prilika da se izduvaš malo, makar na netu. Da se vratim na tvoj tekst, mislim da nisi uspeo da napraviš razliku da taj tvoj prijatelj neće da daje novac državi ne zato što je neoliberal i smatra da država nema šta da radi u ekonomiji, već iz razloga što smatra da država zloupotrebljava njegov novac. A to su dve različite stvari.
Preporuke:
5
1
55 četvrtak, 09 avgust 2018 21:22
Aurora
Za spiridona Spiridone, lepo si ime sebi dao, na grčkom znači vanbračni, nezakonit, van reda. Pa sad ti vidi gde si i šta si!A možda i zvog toga toliko sebe potenciraš, da si nam se svima popeo na vrh one stvari! Umukni malo!Vidiš da imamo druge probleme, zemlja nam de raspada, veleizdaja u pravom smislu te reči, traje, a ti...? Kao Švaba tra...la...lallla!!!
Preporuke:
8
2
56 petak, 10 avgust 2018 01:25
V l a d i m i r M .
Zasto porediti Opel sa Ladom (i to neoliberal/zapadnjaci porede LADU OD PRE 100 GODINA SA DANASNJIM NEMACKIM AUTICEM,NAJSKUPLJIM).NI P od pravde,ali kao u raspravama su za argumenate uvek,po redu;tacnih i preciznih podataka malo sutra.

I ne moram da poredim Nemca sa Rusom-uporedi Fiata,Reno,Pezo i nijedan nije bolji.Ubrizgani i dopingovani Marsalovim planovima,pljackali,otimali,otimaju i dan-danas kapitalizmom-investicajama,cede profit iz svih zemalja sveta/naroda (SKUPLJI PROIZVODI U SRBIJI;RADNIK SRBIJE KROZ NIZU PLATU POMAZE ONOG U NEMACKOJ I NASE U NEMACKOJ,A ZVANICNA STATISTIKA O DOZNAKAMA)i onda 'MI SMO NAJBOLJI'

CUDNO - dominiraju SAMO intelektom

Pa kaze,kapitalizam (nekada davno je to bilo) je pokazao Ruse u pravom svetlu (to nisam razumeo,sta sad ovo znaci i vredi li kontra misljenje da je komunizam pokazao prirodu u obrnutoj varijanti)-znaci nije do sistema nego do naroda,ali samo kada je o nasem sistemu.

Po njima JE KRIV KOMUNIZAM ILI RUSI u kapitalizmu
Preporuke:
1
1
57 petak, 10 avgust 2018 05:41
Spiridon
@ Aurora
Za spiridona Spiridone, lepo si ime sebi dao, na grčkom znači vanbračni, nezakonit, van reda. Pa sad ti vidi gde si i šta si!
Pa vi patriJote ej bre ni sa srpskim niste na ti a kamoli sa stranim jezicima. Hajdete da vam pomognem, pošto eto pomalo između ostalih jezika govorim i grčki. Dakle Spiridon ili ti na grčkom Σπυρίδων tj Σπυρίδωνος je pod jedan ime mog pretka, pa odatle i meni, pod dva izuzetno često grčko ime valjda zato što kao što vi genijalno rekoste da znači vanbračan i nezakonit, mada će pre nekako biti ipak zbog Άγιος Σπυρίδων-a. Etimologija ide ne od nezakonitog i van reda, već od starogrčkog Σπυρίς tj onaj ko proizvodi σπυρίδες ili ti što se kaže na savremenom grčkom πλεχτό καλάθι tj pletena košara, odnosno da sve kreće od starogrčke sfere σπεῖρα tj od σπαρ zaviti, umotati.
Međutim to je ta tipična patriJotska pamet, gde se u nemoći krene u neki besmisleni ad hominem iz imena Spiridon, eto čisto da bi se na neki način unizio sagovornik...
Preporuke:
3
8
58 petak, 10 avgust 2018 06:01
Spiridon
@ Arčibald Rajs

Ma tu si ti da nas prosvetiš, u svojim pričama deluješ kao intelektualna gromada.


Nisam intelektualna gromada ali u komunikaciji sa vama zaista izgledam tako, što ponajpre govori o tome gde ste vi a ne gde sam ja.
Dakle svi do jednoga moji AfD poznanici upravo to smatraju, da država nema šta da radi u ekonomiji, da su porezi preveliki, da to onda ide migrantima džabalebarošima i da dok oni rade, neko sedi i uživa. Problem sa vama patriJotama, je što se od inostranstva videla klupa u parku i Paralija, pa vam je onda lako prodati te bajke o neoliberalizmu pošto ne razumete osnovne postavke tog modela i ko su tačno ljudi koji se za to zalažu. Ne shvatate podele na konzervativce-progresivce na političkom tj na kejnzijance-neoliberale na ekonomskom, odnosno ko su jedni a ko su tačno drugi. Ne, vama su rekli neoliberalizam, globalisti, elita, Soroš i onda idete tako da vas je tužno i gledati, pa to kao papagaji ponavljate do iznemoglosti...
Preporuke:
4
5
59 petak, 10 avgust 2018 06:12
Spiridon
@ V l a d i m i r M .
Zasto porediti Opel sa Ladom (i to neoliberal/zapadnjaci porede LADU OD PRE 100 GODINA SA DANASNJIM NEMACKIM AUTICEM,NAJSKUPLJIM).NI P od pravde,ali kao u raspravama su za argumenate uvek,po redu;tacnih i preciznih podataka malo sutra.

Koji neoliberali, koji zapadnjaci, o čemu ti dečko fantaziraš. O kojim to mi argumentima pričamo, kada Ladu niko u svetu ne kupuje, jer ima prosto boljih kola kada se posmatra odnos cene i kvaliteta. Daj o čemu to mi pričamo, eno ti češke Škode ako nećeš već Nemce, pa pogledaj gde su bili sa kolima pre trideset godina a gde su sada, pa to uporedi sa Ladom u istom tom periodu i sve će da ti bude jasno. Međutim to je taj sindrom Ilije Čvorovića, CiJa snajka CiJa, koja su to kola bolja od Moskviča, i onda se ne vredi sa takvima uopšte bilo šta tu kao raspravljati, jer nije bitna realnost, bitno je da rusko mora da bude najbolje i Rusi najpametniji i najjači. Istu ovu novu Ladu da ne prave Rusi vi bi se smejali, ali ovako...
Preporuke:
3
4
60 petak, 10 avgust 2018 12:52
Aurora( Spiridon)
A ti znaš srpski, a vdim i grčki!? Ma ti ne znaš ništa, ti si jedan nesrećan i zloban čovek, koji je verovatno svima, čitavog života, terao inat. Pogledaj malo bolje grčku enciklopediju i rečnik i videćeš da sam ja u pravu!
Preporuke:
7
1
61 petak, 10 avgust 2018 14:21
Hemus
Za Spiridona

Slažem se sa tvojim zapažanjima koja se odnose na sam tekst.
Ali ne razumem zašto polemišeš sa ostalim komentatorima na ovakav način.
Antigejak se ponaša gejački.( možda je grubo rečeno, ali da ne širim priču)
Izvini, ali tako zvuči, pročitaj svoje komentare.
Situacija u Rusiji i Kini je mnogo složenija od onoga kako ti, a i tvoji oponenti, ovde izlažete.
A Zapad je oronuo.
I ljudi su oronuli, sve sa svojim "dobrim" automobilima i samsung telefonima....i ostalim tehnološkim blagodetima. Oronuli su, umorni, uplašeni i zbunjeni, mada se mnogi drže kao da je sve uredu.
I šta znači licimur? Licemer? Izraz licimur mi je nepoznat, čuh za njega tek nedavno.
Mogu da objasne i drugi komentatori, ako znaju.
Preporuke:
8
0
62 petak, 10 avgust 2018 15:13
Hemus
Tekst Fursova smrducka po rasizmu.
Prvo su Evropljani išli u "goste" kod raznih naroda, a oni im sad uzvraćaju posetu.
Dolaze u Evropu u potrazi za hranom i boljim životom.
I ovakve velike seobe naroda su tokom cele ljudske istorije sasvim uobičajne.
Drugo je pitanje da li će i kakve lomove te seobe izazvati.
Zapad nije spreman da se nosi sa tim migracijama i nalazi se u zamci.
Zanimljivo je da su se medju nama zapatile ne samo teme koje muče Zapad ( što nije čudno, zbog uticaja koji ima) već i način razmišljanja, pa i podele koje tamo postoje izražene kao "desnica" i "levica".
Nažalost, razmišljanja desnice i levice na Zapadu su prilično površna, jalova. Zapad je kompleksan, ali ga sve više karakteriše bezidejnost, nedostatak vizije i zarobljenost uma.Nema snage ni pameti da rešava probleme sa kojima se suočava.
Uticaj Zapada na Rusiju i Kinu je očigledan. Ali ove dve sile pokazuju više energije, elana i fleksibilnosti da se nose sa problemima.
Preporuke:
7
0
63 petak, 10 avgust 2018 15:37
Hemus
Za Spiridona

Sad videh još neke tvoje komentare.
Ovo što pišeš o Rusima i Srbima je stvarno dno dna.
A osporavaš, kako razumem, rasizam kod Fursova.
Drugima prebacuješ da prepisuju sa desničarskih sajtova, a sam si sav potopljen u mejnstrim ideologiju tzv.zapadne levice.
Ljude u Srbiji nazivaš patrijotama i gradžanistima....a šta si ti? Dokoni pljuvač vlastitog naroda koji izigrava belosvetskog elitistu primitivnog ponašanja?
O čemu ti zapravo stalno pišeš? Koja je glavna tvoja tema? Ja, ja, ja i opet ja. ( I, me and myself).
Ti, čoveče, ko Vučić....ne prestajete da pljujete po Srbima i meljete o vlastitoj veličini.
Preporuke:
9
1
64 petak, 10 avgust 2018 20:54
Spiridon
@ Aurora
A ti znaš srpski, a vdim i grčki!? Ma ti ne znaš ništa, ti si jedan nesrećan i zloban čovek, koji je verovatno svima, čitavog života, terao inat. Pogledaj malo bolje grčku enciklopediju i rečnik i videćeš da sam ja u pravu!

Hvala na pitanju, za razliku od vas patriJota, da ne verujete znam i poneki strani jezik, pa se među ostalima na spisku našao i grčki, zato što tu zemlju posmatram kao svoju drugu domovinu u kojoj inače imam nameru i trajno da se naselim tamo za par godina.
Inače evo vam crno na belo, etimologija pa kada već kao znate grčki, pa pročitajte i sami, sve vam lepo piše...
Σπυρίδων - σπυρίς (αυτός που κατασκευάζει σπυρίδες ή ο εύπορος, ο πλούσιος, που έχει πολύ σιτάρι ή άλλα αγαθά σε σπυρίδες), odnosno...
Σπυρίδων - Από το αρχαιοελληνικό σπυρίς «πλεχτό καλάθι»
Prema tome, nema laži i nema prevare, nema ima tamo neka grčka enciklopedija, ništa ti ne znaš, nego sve lepo piše pa još na grčkom...

P.S. Ako treba pomoć oko prevoda, tu sam.
Preporuke:
4
5
65 petak, 10 avgust 2018 21:44
Spiridon
@ Hemus
Ovo što pišeš o Rusima i Srbima je stvarno dno dna.
A osporavaš, kako razumem, rasizam kod Fursova.
Drugima prebacuješ da prepisuju sa desničarskih sajtova, a sam si sav potopljen u mejnstrim ideologiju tzv.zapadne levice.

Tja, a meni više izgleda da je vrh vrhova, nego dno dna, ali dobro. No, šalu na stranu, šta od toga nije tačno, dajte da vidimo, makar neki primer a ne tako paušalno sve je to dno dna, ti si potopljen u mejnstrim ideologiju... Koju tačno ideologiju, na kom se to primeru vidi!? Evo izvolite pojasnite, pošto sam svetlosnim godinama od bilo kakvog mejnstrima ili bilo kakve ideologije, to ostavljam slabije obrazovanima, da se zanose promašenim idejama iz vremena kojih odavno više nema. Inače čisto da vas obavestim, živimo gospođo moja draga, u onome što je Bauman nazvao tekuća modernost gde su odavno već sahranjeni svi označivači, ili bolje reći ostali su tu da besciljno lutaju. Ne, postoje više ideologije, niti su moguće na kraju krajeva...
Preporuke:
4
3
66 petak, 10 avgust 2018 22:04
Spiridon
@ Hemus


Situacija u Rusiji i Kini je mnogo složenija od onoga kako ti, a i tvoji oponenti, ovde izlažete.
A Zapad je oronuo.
I ljudi su oronuli, sve sa svojim "dobrim" automobilima i samsung telefonima....i ostalim tehnološkim blagodetima. Oronuli su, umorni, uplašeni i zbunjeni, mada se mnogi drže kao da je sve uredu.
I šta znači licimur? Licemer?


Kako je to tačno situacija u Rusiji i Kini složena, a Zapad oronuo dajte recite baš bih voleo i to da čujem, jer svega sam se ovde naslušao, pa je verovatno samo još to ostalo kao šlag na tortu. Fenomenalno ali zaista, znači u Rusiji nema umornih, uplašenih, zbunjenih, koji se drže da je sve u redu, jer tamo je ta jedna složena situacija, pa se nema vremena za umor i oronulost, toga samo na Zapadu ima... E tugo moja...
Inače licimur vam je od pokojnog Save iz Kikinde, hvala na pitanju.
Preporuke:
3
2
67 subota, 11 avgust 2018 06:28
Spiridon
@ Hemus
Ali ne razumem zašto polemišeš sa ostalim komentatorima na ovakav način.
Prašćajte mi štovana, avaj zaboravih da vam vam na ovo odgovorim. Elem, ja vam se uvek držim one narodne, da ne kažem latinske si fueris Romae, Romano vivito more, ili ti po naški kada si u Rimu, ponašaj se kao Rimljanin. Tako da, samo veselnik pokušavam koliko umem i mogu da me sagovrnici shvate kako treba, a i to tek posle par godina pričanja sa sobom u glavi na temu... Je l’ ja ovo turski pričam, kada me ovi ljudi ništa pod milim Bogom ne razumeju, ili šta...?!?
Mislim, ako vi imate neku drugu ideju, kako da srBskim patriJotama objasnite i pojasnite kako patriotizam nije isto što i šovinizam, da rasizam baš i nije jedna lepa stvar, da je parola Što volim da mrzim! loša, da ne treba biti kremljoljuBac odsek putiniod i da ne treba kupovati pamet na šarlatanskim internet vašarištima, otvoren sam za verujte mi za svaku sugestiju.
Do tada, pričam srBski da me ceo patriJotski svet razume...
Preporuke:
4
3
68 subota, 11 avgust 2018 06:50
Spiridon
@ Hemus
Ljude u Srbiji nazivaš patrijotama i gradžanistima....a šta si ti?

Zaboravih ovo, godine stižu ne vredi...
Elem, šta ono ‘tedoh reći...?! Ah da... Ja sam vam štovana rab dividualno internetski Spiridon, koji u pauzama trajnog bavljenja intelektualnim nomadizmom, nađe nekad i vremena da kaže poneku reč sa zemljacima svojim, a sve u formi kratkog internet komentara.
Inače nisam ja kriv što je zemlja Srbija zauvek zarobljena u weltanschauung-u da ne kažem baš sad u weltanschauung-zima, iz filma Tri karte za Holivud, tj ili je Tita što stoluje na Dedinju, ili je Amerika zemlja obećana, ili je Rusija koja se večno sa suzama radosnicama sanja, četvrtoga nema niti može biti.
Prema tome, nije valjda da zbog mojih komentara Srbija liči na jedno veliko ništa i što narod glasa rukama i nogama za novoga maršal Titu, dok se opozicija u svom jadu zanima pričom drugosrbijanci ‘naki, patriJote ‘vake, tj Boga na nebesima a Putin na nebesima, ili ti niko nema što EU imade...
Preporuke:
2
3
69 subota, 11 avgust 2018 07:07
Hemus
Za Spiridona

Pa kad pišeš o Rusima i Kinezima ponavljaš opšta mesta koja se , evo več, decenijama provlače kroz zapadne mejnstrim medije.( tu su i prateće ilustracije: pijani Rus i Kinezi kao proizvodjači bofl robe i robovi koji žive, rade i spavaju u fabrikama)
A već smo raspravljali i ranije o tvojim pisanijima o Srbima i kako ih sve nazivaš i karakterišeš ( gejaci, kulovi)
Odnos Srba prema Rusima je vrlo jednostavan.Ukratko, Rusi su pali, pa su se digli. Zapad ih maltretira i omalovažava,a Rusi se odupiru. To Srbi cene i podržavaju, to je suština. Istina da ta podrška kod nekih poprima i oblike fanatizma, ali ljudi ima raznih....i Srba i Rusa.
Na internetu, na mestima koja se bave naukom, umetnošči i filozofijom, sagovornici lako prepoznaju Ruse. Ističu se obrazovanjem, uljudnošću i duhovitošču.
Što se tiče složenosti situacije u Kini i Rusiji...pa to je valjda jasno....reč je o geografskim, demografskim, etnološkim, kulturološkim, religijskim, ekonomskim složenostima.
Preporuke:
6
1
70 subota, 11 avgust 2018 08:54
Hemus
Zanimljivo.
Znači, ako kažem: Zapad je oronuo, uplašen, zbunjen, umoran, odmah sledi pitanje: a, Rusi?
Svi imaju probleme. Samo što neko iskazuje snagu, volju, spremnost i inovativnost u rešavanju problema, a neko se ubeutio.
Zapad nema ni ekonomska, ni politička, ni ideološka rešenja za svoje probleme. Blokirali su se, drže se poznatog iako to ne radi. Uplašeni su, paralisani, jer mogu mnogo da izgube. Takva je situacija.
Naravno, to ne znači da nemaju mogučnost da se revitalizuju, ali moraju da budu spremni na promene, a tu spremnost ne iskazuju.
Zahvaljujem na objašnjenju porekla termina licimur.
Znači, potiče iz rečnika matice kikindske.
Preporuke:
6
1
71 subota, 11 avgust 2018 10:11
Hemus
Slobodan si da biraš način komunikacije.
Opet, ja sam slobodna da mi se to ne svidja.
Ako nešto želiš da kažeš i da se sa ljudima razgovaraš onda je neophodno uvažavanje sagovornika.
No, ako smatraš da te sagovornici ne razumeju, neće pomoći to što ih omalovažavaš. Biće još gore.
Preporuke:
6
1
72 subota, 11 avgust 2018 10:58
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Šta ćeš ne volim okupatore moje zemlje koji uz pomoć meke okupacije i kako reče Antonić kompradorske elite u Srbiji rasparčavaju moju zemlju. Ili misliš da su Rusi trebali da vole naciste jula 1941. jer su Nemci i tada proizvodili sjajne automobile i Nemačka je bila prijatno mesto za život (barem Nemcima).
Preporuke:
4
0
73 subota, 11 avgust 2018 11:33
Spiridon
@ Hemus
Pa kad pišeš o Rusima i Kinezima ponavljaš opšta mesta koja se , evo več, decenijama provlače kroz zapadne mejnstrim medije.( tu su i prateće ilustracije: pijani Rus i Kinezi kao proizvodjači bofl robe
Sačekajte, pa vi to meni kažete da nisam video tog pijanog Rusa na aerodromu u Atini, da se isti nije zamalo pobio sa Grkom iz obezbeđenja, koji je pokušavao lepo i kulturno da objasni kako ne može tako da se ponaša. Ne, znači ja sam levičar odsek Evropa, zato što kažem istinu, koja se inače završila tako što je Rus počeo da se na kvarno provlači ispod onih ograda koje formiraju red, samo da bi prošao, ne pitajući za cenu. A takvih sam primera video ne zna im se broj.
Takođe, da nećete da me ubedite kako Kinezi, sem u jako retkim slučajevima, proizvode kvalitetnu robu pod svojim brendovima. Odnosno da ako i proizvode, onda je to za Zapad tako što bukvalno imaju krevete tamo. Ne toga, znači nema u Kini, Vijetnamu ili Filipinima. To su sve “zli” mediji smislili...
Preporuke:
2
3
74 subota, 11 avgust 2018 11:45
Spiridon
@ Hemus
Znači, ako kažem: Zapad je oronuo, uplašen, zbunjen, umoran, odmah sledi pitanje: a, Rusi?
Svi imaju probleme. Samo što neko iskazuje snagu, volju, spremnost i inovativnost u rešavanju problema, a neko se ubeutio.
Zapad nema ni ekonomska, ni politička, ni ideološka rešenja za svoje probleme. Blokirali su se, drže se poznatog iako to ne radi. Uplašeni su, paralisani
Ne, vi ne kažete, vi ponavljate nečije tuđe reči, to je vidite problem i razlog zašto vas ja pitam za Ruse. Koju to tačno pokazuju spremenost i inovativnost Rusi, čega se to oni hrabri a ne paralisani drže, koja su to njihova genijalna političko-ideološko rešenja koje Zapad nema, dajte prosvetlite me. Takođe, dajte objasnite mi tu složenost, gorim od želje da to čujem, pošto ja nikakvu složenost ne vidim. Inače na internetu kada su u pitanju teme filozofije i kulture koje zaista redovno pratim, slabo da sam sreo neke Ruse, jedino ako vi u to ne ubrajate te religijsko-pravoslavne teme pod duhovnost...
Preporuke:
3
5
75 subota, 11 avgust 2018 11:55
Spiridon
@ Arčibald Rajs
Šta ćeš ne volim okupatore moje zemlje koji uz pomoć meke okupacije i kako reče Antonić kompradorske elite u Srbiji rasparčavaju moju zemlju. Ili misliš da su Rusi trebali da vole naciste jula 1941. jer su Nemci i tada proizvodili sjajne automobile i Nemačka je bila prijatno mesto za život (barem Nemcima).


Aha, a oni Staljinovi tenkovi koji su doveli maršal Titu da ti rasparča zemlju, da nudi Kosovo Albaniji, da pravi u Srbiji pokrajine a Srbe da deli po Stljinovom principu na republike, koje imaju pravo da se otcepljuju, to je da pretpostavim iz tvoje vizije bilo oslobođenje...
Jao, jao patriJote licimuri jedni, pa ko vas ne zna skupo bi vas platio. Znači, zaboravljamo tu poluvekovnu titoističko-staljinističku okupaciju koja je u neumitnom sledu događaja upravo i dovela do toga da Srbi u Hrvatskoj i na Kosovu budu statistička greška, Bosna i Srbija razlupane, te da na kraju postanemo kompradorska kolonija, pošto je bivši Vođa bio talenat da sve zabrlja...
Preporuke:
3
4
76 subota, 11 avgust 2018 12:23
Spiridon
@ Hemus

Inače, čisto da ne ostane zaboravljeno. Sama srž i suština moje rezigniranosti načinom na koji prosečan srBski patriJota vidi svet oko sebe, je da ne postoje isto kao i kod naprdnjačke braće izgubljene u protestantsko-veberovskom prevodu, bukvalno nikakva uverenja, sem a koliki je naš deo. U prevodu, da se Rusija ponaša i ima mesto Amerike danas, da ona bombarduje, menja vlade i kroji kapu svima, a da Srbi imaju samo malo više para u džepu, ovde bi se svaki dan ode radosti spevale, sa sve suzama radosnicima u očima. E vidite to je problem, taj primitivni svetonazor u kome kada nama i našima se neko zlo čini je jao i kuku, zlotvori, satanisti, elitisti, neoliberalni globalisti a kada bi isto to mi tj naši u vidu Rusije radili, e onda bi bilo ako tako im i treba, malo su batina dobili. Ja bih vidite i dalje, potpuno istu priču pričao, jer meni nije bitno ko nešto radi, već šta se tačno radi...
Preporuke:
3
4
77 subota, 11 avgust 2018 16:46
V l a d i m i r M .
Rus voli na kvarno preko reda (ovakva generalizacija od coveka,koji se predstavlja za najuglednijeg i medj' juropljanima nije sovinisticka,ni malkice,lecka,sto bi se nekad govorilo),a zapadnjak posle nekoliko cistih viskija sa (h)ledom i kasnjenja izvadi 20 dolara i gospodski ponudi siromasnom Grku.

Njega je prethodno (Grka,medj' svim ostalim) osiromasio,mada ne uranijumom,vec ekonomijom,ELITIZMOM,NEOLIBERALINIM TERAPIJAMA OD KOJIH CE ISTINOM,CISTIJOM,BEZ ULEPSAVANJA I SUROVOM,BITI KONACNO BOLJE.

Nije receno da nece biti svima bolje ,mada ce uvek biti ostavljeno prostora da su sami odgovorni sto ih drugi potkradaju,sto nemaju drzavotvornicke svesti.Kao sto rece Kriger "ne moramo sav prljavi posao mi da obavimo-prepusticemo ga onom ko to jedva ceka ".Spira zna o kojima se radi i kome su takvi blizi.


Rus je tu civilizovanu pesmicu cuo i sam pevusio 90-ih kada se zivotni vek sveo na africki,ratni i otud i njegova primitivizam,'divljastvo' ka KULTURNIMA I VASPITANIMA.
Preporuke:
3
2
78 nedelja, 12 avgust 2018 08:49
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Opet robuješ stereotipima, odakle ti uopšte ideja da ja podržavam Sovjete i srpske-jugoslovenske komunjare? Niti su sovjeti Rusi niti su srpski komunisti Srbi, samo su to po poreklu, po delovanju su antirusi i antisrbi. Naravno ako bi birao između dva zla, Sovjeta i nacista izabrao bih Sovjete, koliko god da su izopačeni nisu ubijali decu kao nacoši kod Kragujevca. Ja sam ovde uvek govorio da su za nas Srbe dve nejveće nesreće u 20. veku jugoslovenstvo posle prvog svetskog rata i komunizam posle drugog.
Preporuke:
3
1
79 nedelja, 12 avgust 2018 11:15
Spiridon
@ Arčibald Rajs
Opet robuješ stereotipima, odakle ti uopšte ideja da ja podržavam Sovjete i srpske-jugoslovenske komunjare?
Ne robujem ja nikakvim stereotipima, već me samo interesuje kako to da se ta brutalna okupacija stalno zaboravlja, kada je realno upravo ona glavni uzročnik i generator svem ovom zlu danas, upravo zbog toga što je pod jedan srpski narod rasparčan, što su se izmišljale veštačke nacije i što je vernost partiji bila bitnija od svih diploma, znanja i iskustva na ovom svetu, što vidimo i danas u najnovijoj naprdnjačko-titoističkoj predstavi sa nekim novim Vođom i vrhovnim komandantom. Dakle kako to, da mi kada god se pomenu Nemci, Ameriknaci ili EU uvek ne propuštamo da ispričamo priče o nekadašnjim i današnjim okupacijama a za Ruse to nikada nikome ne pada na pamet, već naprotiv sve suprotno tj kada čovek kaže da druga svetska vojna sila nije sposobna ni poštena kola da napravi, odmah kreće topli zec sa pričom izdajniče, koja su to kola bolja od Moskviča...
Preporuke:
2
3
80 nedelja, 12 avgust 2018 11:29
Spiridon
@ V l a d i m i r M .

Pod jedan, mogao bih se zakleti da se ovde predstavljam kao Spiridon, tako da hajde da se manemo tih fantaziranja i sitnih podmetanja. Pod dva, pričam samo ono što sam video svojim sopstvenim očima, a inače postoji procedura kojom se rešavaju takvi slučajevi kada ti se gejt zatvara i svako sa dva grama mozga bi je ispoštovao u želji da mu avion ne poleti bez njega u njemu. Rus je inače bio sve samo ne neki društveni talog, već naprotiv ima se može se a opet ni za najosnovnije red ne zna, već izaziva incident bez potrebe. Ovakvih priča bih mogao da ti pričam, koliko god hoćeš, od svađanja i zamalo tuče na ulici između nekih parova u više navrata, bahatog i kapricioznog ponašanja supruge mog poznanika, do pokušaja izazivanja incidenta sa mojom malenkošću, na jednom drugom aerodromu, koji se završio još i super pošto su likovi shvatili da sam Srbin, pa mi se posle izvinjavali, kao malo su popili, itd itd
Tako da ne generalizujem ja, već vi u svojoj zaljubljenosti u Ruse...
Preporuke:
2
2
81 nedelja, 12 avgust 2018 11:49
Arčibald Rajs
Za Spiridona
Možemo da se ovako vrtimo u krug i da se ti praviš lud. Pročitaj malo detaljnije šta pišem, niti su Sovjeti Rusi niti su srpski komunisti Srbi, osim po poreklu. Nisu nam Rusi već Sovjeti doveli komunjare, ruski komunisti nisu samo upropastili Srbiju već i Rusiju, setimo se samo Krima koji su poklonili Ukrajincima plust stvaranje veštačkih nacija kao što su Ukrajinci i Belorusi, plus rušenje na hiljade pravoslavnih svetinja i zatiranje pravoslavlja i možemo tako u nedogled. Nisu to bili Rusi kao što komunistički zločinci poreklom iz Srbije nisu bili Srbi.
Preporuke:
3
1
82 nedelja, 12 avgust 2018 11:58
Spiridon
@ V l a d i m i r M .

Inače, čisto da ne bude nesporazuma, upoznao sam gomilu fenomenalnih Rusa, od kućne biblioteke savremnih pisaca devet desetina su ruski pisci, od deset najboljih filmova koje sam pogledao u proteklih nekoliko godina pola su ruski, itd itd itd, međutim... međutim... nije baš to sve tako zlatno, sjajno i bajno kako se iz Srbije ljudima čini...
Preporuke:
3
4
83 nedelja, 12 avgust 2018 12:53
Spiridon
@ Arčibald Rajs

Nisu nam Rusi već Sovjeti doveli komunjare


Nešto ne vidim da se sadašnja ruska vlast na bilo koji način odrekla tog perioda, naprotiv veoma su ponosni na njega, pa se sad već na mala vrata kroz medije, filmove i serije, polako vraća i čuveni Koba Hazjajin. Dakle pričamo o Putinovoj Rusiji, upravo danas ali to i dalje nikome ne smeta da veliča sve što je rusko i Rusiju samu i da pušta suze radosnice kada Putin ili neko iz Moskve dođe za 20. oktobar u Beograd, koji je u suštini dan kada je Srbija brutalno okupirana istog dana kada je oslobođena od prethodne nemačke okupacije. Samo se naravno taj paradoks, da pravog oslobođenja u suštini nije ni bilo, pošto je jednog okupatora samo zamenio drugi uvek nekako zaboravlja. Kada su Nemci u pitanju, niko neće da kaže nacisti nas okupirali već uvek i svugde Nemci, dok na drugoj strani kada su Rusi u pitanju e onda ide... A pa to nisu Rusi to su sovjeti & komunjare, to je nešto sasvim drugo, pusti ti sad to...
Preporuke:
3
4
84 nedelja, 12 avgust 2018 17:19
Arčibald Rajs
Trebao bi da znaš da su i pojedine četničke jedinice zajedno sa Sovjetima oslobađale pojedine srpske gradove. Na sajtu Ruska reč u jednom članku se pojavljuju slike na trgovima Sovjetskih i četničkih komandanata kako slave pobedu. Pod dva, Sovjeti jesu zlo za Rusiju, ali oni su samo bili nosioci ideologije i vlasti, pravu bitku protiv nacista je izvojevao mali ruski čovek, koga nije interesovao komunizam već da neprijatelju slomi zube i n obzirom na uložene žrtve i napor Rusi imaju prava da budu ponosni na taj period, ali kao na borbu protiv nacista čemu oni danas i pridaju značaj a ne kao borbi za širenje komunizma.
Preporuke:
5
1
85 nedelja, 12 avgust 2018 18:56
Nefeli
@ V l a d i m i r M . / Za Spiridona/


Evo, da se ja opet "nakačim" a tu je moja povremena radoznalost "kriva", vrlo sam znatiželjna koji su to filmovi? I drugo, da potvrdim, u pravu ste i u mojoj biblioteci je veliki broj ruskih pisaca , što kod vas pozdravljam, jer...Ruse volim. Smejte se, ali tako je. A odgovorite mi na moje gornje pitanje, budite tako ljubazni./moja mama je uvek tako govoria/A znate šta, ha..ha..mislim da ćete da smislite neku rečenicu punu inata, jer, vi ste namćor samo na papiru...privatno, mislim, ne!
Preporuke:
5
1
86 ponedeljak, 13 avgust 2018 07:54
Spiridon
@ Nefeli
Ruse volim. Smejte se, ali tako je.
A ko kaže izvinjavam se da ja Ruse ne volim...!?! To što ih ja kritikujem, samo znači da moja ljubav nije slepa i ništa drugo.
Odgovor na vaše pitanje mora da ima na prvom mestu uputstvo za upotrebu,. Naime filmovi koje ja volim nisu baš najgledljiviji, tako da čisto da ne bude nesporazuma posle.
Elem, da krenemo redom... Omiljeni savremni ruski režiser mi je naravno a ko drugi već Zvяgincev, tako da na prvom mestu najnoviji Nelюbovь, fenomenalan film gde se kroz porodičnu dramu odslikava, rusko društvo u kapitalizmu, zatim genijalno mračni Leviafan koji bolno pogađa gde treba, zatim odlična Elena tj Zločin i kazna u 21. veku a ne zaboravite ni njegova prva dva filma Izgnanie i debitantski Vozvraщenie. Na drugom mestu maestralni Trudno bыtь Bogom pokojnog Germana, a ako niste pogledajte obavezno i njegov malo stariji film Hrustalev, mašinu!, a kada smo već kod Germana, njegov sin je napravio odličan Pod эlektričeskimi oblakami...
Preporuke:
2
1
87 ponedeljak, 13 avgust 2018 07:56
Spiridon
@ Nefeli

Onda neizbežni Lungin i njegov Dirižёr, njegov Ostrov je već opšte mesto tako da ga ne preporučujem, gledali ste sigurno. Sokurov i njegov Russkiй kovčeg, Dikoe pole pokojnog Kalatozišvilija, Svoi od Meshieva, naravno Mihalkov i njegovi 12, zatim uvrnuto blesavi Generation P od Ginzburga, napravljen po knjizi mog omiljenog pisca Viktora Pelevina, kao i Kočegar pokojnog Balabanova, odlično odrađen omnibus Šapito-šou od Lobana, a nije hrđav ni Nočnoй dozor od Bekmambetova, iako napravljen ne baš tako skoro.
Od serija definitivno kratka ali fenomenalna u četiri epizode Belaя gvardiя, napravljena po Bulgakovu i njegovom istoimenom romanu prvencu, malo stariji Doktor Živago sa Menьšikovim, Čulpan Hamatovom i sada već pokojnim velikanom Яnkovskiйm, kao i Esenin sa maestralnim Sergeй Bezrukovim, koji je inače po Jesenjinu i dobio svoje ime.
Eto, malo je više od onih pola od prvih deset, ali pretpostavljam da vam to ne smeta previše...
Preporuke:
2
0
88 ponedeljak, 13 avgust 2018 09:39
Spiridon
@ Nefeli

Samo kao dodatak, pošto sam zaboravio da pomenem, odličan film Ovsяnki koga je režirao Alekseй Fedorčenko...
Preporuke:
1
0
89 ponedeljak, 13 avgust 2018 12:15
Nefeli
/Za Spiridona/
Mamma mia/ha..ha../ A ja se teram da sam MNOGO GLEDALA , A I ČITALA! za POLOVINU NISAM NI ČULA, A OD DRUGE POLOVINE SAM SAMO POLOVINU GLEDALA I DAKAKO, SVIĐAJU MI SE. Pa naslutila sam ja da ste vi vrlo prijatan sabesednik, i zato , budite ljubazni, pa mi odkucajte, ali tačno, kako svaki od njih da nađem i odgledam. A onda bih uporedila ukuse. Mislim da odgledam preko ju tub programa. Zahvaljujem , šaljem pozdrave i želim prijatan i lep dan. Nefeli. ps. Ono oko Germana mi, molim vas, pojasnite, jer je to za mene apsolutna novost.
Preporuke:
4
1
90 ponedeljak, 13 avgust 2018 13:50
Spiridon
@ Nefeli

To vam je bila više kao maksimalno skraćena lista, jer mogao se tu naći i Fedorčenkov sledeći film Angelы revolюcii, gde on nastavlja neki svoj niz koji je počeo sa Ovsяnki, odnosno od običaja Merяna koji žive na granici sa Finskom i sadašnjosti, se samo vratio u vreme tridesetih da bi ispričao priču o Hantыma i Nencыma iz Sibira. Nije loš ni
Geograf globus propil, kao ni Kraй ili Kak я provёl эtim letom, Duhless je na primer dobar ali je knjiga daleko bolja, dok je serija Gibelь Imperii zanimljiva na neki svoj način, itd itd itd
Preporuke:
1
1
91 ponedeljak, 13 avgust 2018 15:25
Nefeli za Spiridona
Da, sve je to, ne dobro, već iznad, ali... uvedite me u taj svoj svet, rekla sam vam šta hoću. A vi... prenebregavate sve to.. Dakle, treba mi uvod/ha... ha../ uvertira, za to, što ne znam. A znam, da ništa ne znam !/ to znate ko je rekao!?/ dakle dajte mi ono prvo , da uđem u taj svet, a hoću! A potom, sve ono što mi je nepoznato. A vidim, mnogo što šta ne znam. Mnogo ste, Spiridone, zakopčani, da ne kažem nešto lošije, jer se mnogo brzo vređate, tako mi se čini. A ne želim da vređam, bez razloga! Mislim da smo se , ipak, mi sreli na Faktima, ali vi ne priznajete.
Preporuke:
3
1
92 ponedeljak, 13 avgust 2018 18:29
Spiridon
@ Nefeli

Da, sve je to, ne dobro, već iznad, ali... uvedite me u taj svoj svet, rekla sam vam šta hoću. A vi... prenebregavate sve to.. Dakle, treba mi uvod/ha... ha../ uvertira, za to, što ne znam. A znam, da ništa ne znam !/ to znate ko je rekao!?/ dakle dajte mi ono prvo , da uđem u taj svet, a hoću!.


Izvinjavam se zaista, očigledno da se nismo razumeli ili bolje rečeno nisam vas dobro razumeo. Tako da pojasnite mi molim vas samo kakav vam tačno uvod treba, pošto ja tu nešto propuštam koliko mi se čini.

P.S. Koliko ja znam, na Faktima sam napisao ali bukvalno jedan i po komentar u šest godina ali slovima i brojkama, prosto nisam ljubitelj takvih sajtova zato što su više propaganda, nego bilo šta drugo.

P.P.S. Čisto da ne zaboravim, potpuno sam smetnuo sa uma film, malo stariji doduše, ali koji ide odmah tu iza Zvяginceva a to je nestvarno dobar crno-beli Okraina koji je režirao Petr Lucik
Preporuke:
2
0
93 ponedeljak, 13 avgust 2018 21:59
Nefeli za Spiridona
Mamma mia/ha..ha../ A ja se teram da sam MNOGO GLEDALA , A I ČITALA! za POLOVINU NISAM NI ČULA, A OD DRUGE POLOVINE SAM SAMO POLOVINU GLEDALA I DAKAKO, SVIĐAJU MI SE. Pa naslutila sam ja da ste vi vrlo prijatan sabesednik, i zato , budite ljubazni, pa mi odkucajte, ali tačno, kako svaki od njih da nađem i odgledam. A onda bih uporedila ukuse. Mislim da odgledam preko ju tub programa. Zahvaljujem , šaljem pozdrave i želim prijatan i lep dan. Nefeli. ps. Ono oko Germana mi, molim vas, pojasnite, jer je to za mene apsolutna novost.
E , to što sam tražila od vas, to je ovo, samo SAMO MALO NA UČTIVIJI I LJUBAZNIJI NAČIN TO FORMULISALA. Eto to je to. Na taj svet sam mislila.
Preporuke:
3
0
94 utorak, 14 avgust 2018 04:50
Spiridon
@ Nefeli

Aha, pa što ne kažete... Elem, postoji izvrstan blog posvećen ruskim filmovima i serijama https://kinorusija.wordpress.com, pa ćete ogromnu većinu svega gore navedenog naći tamo. Ako vam neki od linkova za skidanje filmova koje nađete tamo nije više u funkciji, onda idete na http://new-rutor.org/search/, pa tu prekopirate iz mojih komentara ime filma na ruskom, i rešite problem.
Tu onda dolazimo do tzv paradoksa vesternizacije u Srbiji, pa onda na primer za Šapito-šou i dalje nema srpskog prevoda, iako je film fenomenalan i u samoj Rusiji je bio veliki hit, da sam gomilu filmova prvo odgledao sa engleskim prevodima, pa se tek posle par godina pojavio najzad i naš prevod, to jest da npr prevod za novu seriju o Trockom sa Kabenskim u glavnoj ulozi još čekam itd. Prosto za sve što postoji na engleskom jeziku se prevod nađe odmah, dok za Ruse imate eto taj blog a i oni tamo vrlo često zaboravljaju neke zaista kvalitetne naslove.

P.S. Mislite na Alekseй Germana i njegovog sina?
Preporuke:
2
0
95 utorak, 14 avgust 2018 05:56
Spiridon
@ Nefeli

Što se tiče upoređivanja ukusa, kao što već rekoh u uputstvu za upotrebu, filmovi koji se meni dopadaju, sem u nekim retkim slučajevima, nisu definitivno gledljivo-komercijalna kategorija sa tzv kalašnjikov rezom koji je danas svugde, u prevodu prezirem brzu izmenu kadrova u savremenom holivudskom stilu, zato što mi odražava infantilnu nezrelost režisera. Postoje dva režisera koja su meni iznad svih ostalih a to su naravno Tarkovski, kao i jedini koji je ikada došao do njegovih umetničkih visina, ako ga čak nije i prevazišao, a to je Mađar Bela Tar čije remek delo Sátántangó traje sedam sati a opet bih mogao da ga gledam svaki dan do kraja života. Takođe njegov poslednji film, pošto je izjavio da je sa njime sve rekao i da nema više šta da kaže, A torinói ló u kome za dva i po sata postoji jedan jedini malo duži monolog i ništa više, a opet je čovek uspeo da objasni celu ljudsku istoriju i svet danas bez ijedne jedine reči sa samo dvoje ljudi u nekoj mađarskoj pustari...
Preporuke:
2
0
96 utorak, 14 avgust 2018 09:04
Nefeli za Spiridona
"... nisu definitivno gledljivo-komercijalna kategorija sa tzv kalašnjikov rezom koji je danas svugde, u prevodu prezirem brzu izmenu kadrova u savremenom holivudskom stilu, zato što mi odražava infantilnu nezrelost režisera."" Postoje dva režisera ... Tarkovski, kao i... a to je Mađar Bela Tar čije remek delo Sátántangó traje sedam sati a opet bih mogao da ga gledam svaki dan do kraja života." "Takođe njegov poslednji film, ... A torinói ló u kome za dva i po sata postoji jedan jedini malo duži monolog i ništa više, a opet je čovek uspeo da objasni celu ljudsku istoriju i svet danas bez ijedne jedine reči sa samo dvoje ljudi u nekoj mađarskoj pustari..." Spiridone, vi ćete razumeti ove skraćenice vašeg komentara, koji je odličan. Onaj prvi pasus se odnosi i na mene, jer sam i ja protiv toga. A ovo ostalo pokušavam da nađem, ali ide vrlo, vrlo teško. Mnogo hvala za sve, ali, samo vaš odgovor, ukoliko nešto ne ide, da li mogu da vam se putem komentara, obratim? Nemam više mesta.Hvala
Preporuke:
4
0
97 utorak, 14 avgust 2018 10:24
Spiridon
@ Nefeli

Nelюbovь
https://kinorusija.wordpress.com/2017/11/05/nelyubov-2017/
Leviafan
https://kinorusija.wordpress.com/2014/12/12/leviafan-2014/
Elena
https://kinorusija.wordpress.com/2012/01/04/elena-2011/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/elena%202011/
Izgnanie
https://kinorusija.wordpress.com/2009/12/28/izgnanie-2007/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Izgnanie%202007/
Vozvraщenie
https://kinorusija.wordpress.com/2009/09/03/vozvrashcheniye-2003/
Okraina
https://kinorusija.wordpress.com/2012/01/22/okraina-1998/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Okraina%201998/
Dirižёr
https://kinorusija.wordpress.com/2012/06/04/dirizhyor-2012/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Dirižёr%202012/
Russkiй kovčeg
https://kinorusija.wordpress.com/2008/10/16/russkiy-kovcheg-2002/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Russkiй%20kovčeg%202002/
Svoi
https://kinorusija.wordpress.com/2010/05/18/svoi-2004/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Svoi%202004/
Preporuke:
3
0
98 utorak, 14 avgust 2018 10:33
Spiridon
12
https://kinorusija.wordpress.com/2008/10/16/12-2007/
Generation P
https://kinorusija.wordpress.com/2011/08/04/generation-p-2011/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Generation%20P%202011/
Kočegar
https://kinorusija.wordpress.com/2011/09/04/kochegar-2010/
Belaя gvardiя
https://kinorusija.wordpress.com/2013/08/09/belaya-gvardiya-2012/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Belaя%20gvardiя%20%5b01-04%20iz%2004%5d%20(2012)/
Doktor Živago
https://kinorusija.wordpress.com/2014/01/26/doktor-zhivago-2005/
Esenin
https://kinorusija.wordpress.com/2013/01/18/esenin-2005/
Preporuke:
3
0
99 utorak, 14 avgust 2018 12:09
Spiridon
Dikoe pole
https://kinorusija.wordpress.com/2013/02/11/dikoe-pole-2008/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Dikoe%20pole%202008/
Trudno bыtь Bogom
https://kinorusija.wordpress.com/2014/08/27/trudno-byt-bogom-2013/
Hrustalev, mašinu!
https://kinorusija.wordpress.com/2011/03/17/khrustalyov-mashinu-1998/
Pod эlektričeskimi oblakami
https://kinorusija.wordpress.com/2016/08/28/pod-elektricheskimi-oblakami-2015/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Pod%20эlektričeskimi%20oblakami/
Ovsяnki
https://kinorusija.wordpress.com/2012/05/26/ovsyanki-2010/
http://new-rutor.org/search/0/0/000/0/Ovsяnki/
Preporuke:
3
0
100 utorak, 14 avgust 2018 16:29
Nefeli za Spiridona
hvala, dosta sam pronašla, a jedan ceo, vrlo dug, i odgledala.
Preporuke:
4
0
101 utorak, 14 avgust 2018 16:42
Nefeli za Spiridona
... da li mogu da vam se putem komentara, obratim? E, na to mi niste odgovorili. Možete samo sa DA ili NE!
Preporuke:
4
0
102 utorak, 14 avgust 2018 18:41
Spiridon
@ Nefeli

... da li mogu da vam se putem komentara, obratim? E, na to mi niste odgovorili. Možete samo sa DA ili NE!


To se valjda podrazumeva, tako da kada god želite ja vam stojim na raspolaganju. Nije realno bilo ni potrebe da pitate takve stvari, nisam kralj Milan pa da morate da tražite unapred termin kada možete da mi se obratite...

P.S. German stariji je jako težak za gledanje, a posebno Trudno bыtь bogom, mada ni Hrustalёv mašinu! nije ništa lakši, ali su oba ta filma zaista vrhunska, samo morate da shvatite poentu onoga što vam se na baš takav način prikazuje...
Preporuke:
3
0
103 utorak, 14 avgust 2018 18:45
Spiridon
@ Nefeli

Ukoliko su vam originalni linkovi na onom kinorusija blogu neupotrebljivi, pa onda zbog toga morate da koristite moje dodatne linkove, samo pazite dobro koju tačno verziju filma preuzimate, da bi vam se uklopila kako treba sa prevodom...
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner